• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102013639
  • خبرنگار : 30188

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

اگر به دنبال استعلام قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای هستید در ادامه با ما همراه باشید. فروشگاه همتا یکی از معتبرترین مراکز فروش درب اتوماتیک در تهران است.

به گزارش ایسنا به  نقل از شرکت درب اتوماتیک همتا، برای استعلام قیمت روز درب اتوماتیک، همین حالا با یکی از بهترین مراکز فروش درب اتوماتیک شیشه ای تهران تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

موتور درب اتوماتیک شیشه ای

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، زندگی بشر پا به عرصه مدرنیته گذاشته است تا حدی که امروزه در همه ابعاد شاهد کم رنگ شدن روش های سنتی در بسیاری از امور مثل امور اداری افراد و شرکت ها، مبادلات تجاری، ساخت و ساز، حمل و نقل، عبور و مرور و ... هستیم. به عنوان یک مورد بسیار پر کاربرد برای ورودی اماکن عمومی پر ترددی مثل بیمارستان ‌ها، بانک ‌ها، ادارات، ملک‌ های تجاری، مجتمع های مسکونی و … از درب ‌های اتوماتیک و به خصوص نوع شیشه ای آن ها استفاده می کنند. این درب های شیشه ای برای باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک نیازمند ابزار آلات منحصر به خودشان هستند که ما در این مبحث مشخصا اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای را به خاطر نقش مهمی که در بهبود تردد افراد دارند مورد بررسی قرار داده ایم.

تمام محرک لت های درهای اتوماتیک شیشه موتوری است با تغذیه DC که مجهز به انکودر نوری یا مغناطیسی است.این موتور24 ولت DC دارای توان 100 وات محصول آلمان می باشد. فرمان از چشم ها یا  ریموت گرفته شده مدارفرمان آن را تحلیل می کند و سپس به این موتور فرمان باز شدن ارسال می شود. این موتور نیز که توسط تسمه ها به هنگرهای هر دو لت متصل است با چرخش گیربکس خود لت ها به طرفین حرکت می کند. سرعت این موتور توسط مدارفرمان اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای قابل تغییر است.

مزایای استفاده از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب‌ های ورودی یک ساختمان یکی از مهم‌ ترین قسمت های آن مخصوصا به لحاظ حفاظتی و امنیتی هستند. اصولا درب ها از هر نوع با هر شکل ظاهری که برخوردار باشند در زیبایی نمای ساختمان بسیار تاثیر گذارند. درب‌ های اتوماتیک شیشه ای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر راحتی در عبور و مرور به ایجاد حس مثبت در فضای بصری کمک می کنند. این مسئله مدیون طراحی زیبا، وزن کم و به ویژه اپراتور آن است چون در همه درب های شیشه ای به باز و بسته شدن آرام و کنترل دقیق درب به شکل کاملا هوشمند کمک می کند. اپراتور درب اتوماتیک باید نسبت به حجم رفت و آمدهای روزانه یک فضا انتخاب شود. قطعا هر چه رفت آمد بیشتر باشد نیاز به اپراتور قوی ‌تری وجود دارد. شما با یک اپراتور درب اتوماتیک شیشه ‌ای از به خدمت گرفتن نیروی انسانی اضافه بی ‌نیاز شده و به افزایش صرفه جویی کمک می کنید. از مزایای اپراتور درب ‌اتوماتیک شیشه ‌ای امکان اتصال دوربین مدار بسته به آن است که این موضوع در اماکنی مثل بانک ‌ها و مراکز تجاری بزرگ بسیار به درد بخور است.

نحوه کارکرد اپراتور درب شیشه ای

نحوه کارکرد یک اپراتور درب شیشه ای با سنسورها و مدارهای الکترونیکی کنترلی که درون آن تعبیه شده و با نزدیک شدن چیزی به درب، به صورت خودکار آن را باز کرده تا عبور کامل فرد یا افراد میسر شود. به طور کلی سه حالت برای برنامه ریزی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد، حالت عملکرد اتوماتیک یا خودکار، حالت عملکرد توقف باز، حالت عملکرد توقف بسته که البته با تنظیماتی می توان زمان بندی و نحوه کارکرد آن را تغییر داد مثلا درهای با امنیت بالاتر نیازمند هماهنگی بیشتری در تنظیمات اپراتور خود هستند به صورتی که درب تا زمانی که اپراتور شروع به کار کند باید کاملا بسته باشد و برای این فرایند لازم است که اپراتور تشخیص دهد چه کسی پشت در است تا درب را باز کند.

انواع درب اتوماتیک

درب‌ های اتوماتیک انواع مختلفی دارند؛ اما درب‌ های شیشه‌ ای، از پرکاربردترین آن ها هستند تا جایی که به جرات می توان گفت جای درب‌های قدیمی و لولایی در اماکن تجاری، ادارات و ... گرفته اند. از دلایل رواج این نوع درب ‌ها می‌ توان به استحکام و دوام، زیبایی، راحتی، به حداقل رساندن تولید صدای درب، اصطکاک پایین، جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش امنیت ساختمان اشاره کرد. البته معایبی مانند بالا بودن هزینه خریداری و همچنین نظافت و نگهداری از آن با توجه به دلیل اینکه نیازمند روغن کاری و تیمز کاری خاص هستند کمی سخت است.

پیشنهاد ویژه: برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه ای همین ها با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

انواع موتور درب اتوماتیک شیشه ای

موتور دانکر آلمان مدل GR 63X55

موتور درب شیشه ای اتوماتیک مدل GR63X55 24 ولت با توان 100 وات و پرقدرت محصول کمپانی دانکر موتور می باشد. این محصول با برد کنترل فرمان های ایرانی از جمله اپراتورهای ایرانی یونیک، دلفین، آریو و همچنین شرکت لابل سازگاری بالایی دارد به گونه ای که محصولات این شرکت همواره جزء جدایی ناپذیر شرکت لابل بوده است.

قدرت بالای گشتاور موتور درب شیشه ای اتوماتیک دانکر آلمان مدل GR63X55 باعث سازگاری این موتور برای درب های شیشه ای با طول و عرض خارج از استاندارد شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha