• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102013677
  • خبرنگار : 50356

با هدف پایداری جریان گاز

پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه‌اندازی شد

پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه‌اندازی شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی از راه اندازی پویش بزرگ هر خانه یک اتاق گرم با هدف مشارکت فعالانه در پایداری شبکه گازرسانی مناطق دورافتاده استان در زمستان ۱۴۰۱ خبر داد.

حسن افتخاری اظهار کرد: در پی بارش نزولات آسمانی و کاهش شدید دما در اکثر مناطق استان، سهم مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه، پویش هر خانه یک اتاق گرم با همکاری رسانه‌های جمعی، گروه‌های مرجع و فعالان شبکه‌های مجازی از امروز سه‌شنبه، ۲۰ دی ماه امسال، به مدت یک هفته در استان برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با دعوت از عموم مردم برای پیوستن به این پویش بیان کرد: مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن صرفا یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های با استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل مشارکت عملی و فعالانه‌ای در پایداری شبکه‌های گازرسانی در نقاط دورافتاده استان خواهند داشت.

 افتخاری تاکید کرد: هم‌استانی‌ها در شهرهای تربت حیدریه، تربت جام، گناباد، خلیل‌آباد، بردسکن، تایباد و باخرز بخشی از شبکه گسترده گازرسانی هستند و وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در شهر مشهد، رعایت الگوی مصرف بهینه برای پایداری جریان گاز و جلوگیری از افت فشار در این مناطق است.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه مشترکان گاز در خراسان رضوی می‌توانند با ارسال نام و خانوادگی و شماره تلفن همراه به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۹۴ در این پویش شرکت کنند، گفت: اسامی نفرات برگزیده در پایان اسفند ماه با عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر اعلام و از آنان تقدیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، مشهد مقدس با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک، نقش تعیین‌کننده‌ای در پایداری جریان گاز کل استان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha