• سه‌شنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102013739
  • خبرنگار : 50088

مدیر کل مدیریت بحران استان:

برف و کولاک شدید برخی محورهای خراسان رضوی را مسدود کرد

برف و کولاک شدید برخی محورهای خراسان رضوی را مسدود کرد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: به دلیل برف و کولاک شدید برخی محورهای خراسان رضوی مسدود شد.

محسن نجات در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با توجه به سامانه‌های فعال بارشی در استان شاهد بارندگی برف و باران و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی هستیم، برخی از محورها به دلیل کولاک شدید و یخبندان مسدود شده‌ است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از شهرستان‌های ‌درگز، قوچان، امام‌قلی، مشهد، چناران، فاروج، تربت‌ جام، فریمان، تایباد، سرخس، باخرز، صالح‌آباد، خوشاب و سرولایت بارش برف و در زاوه و تربت‌ حیدریه بارش باران گزارش شده است.

مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به محورهای مواصلاتی مسدود در استان افزود: کنارگذر شمالی جاده قدیم مشهد به باغچه و مشهد به فریمان در حال حاضر مسدود است.

نجات بیان کرد: محور تایباد به باخرز و بالعکس و محور کلات به درگز و بالعکس به دلیل بارش برف و کولاک شدید ساعاتی پیش مسدود بود که با تلاش راهداری و پلیس‌ راه شهرستان‌های مذکور بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: راهداری تاکنون ۸۵۵ تن شن و نمک را در مسیرهای مواصلاتی استان پخش و ۸۴ دستگاه خودروی عملیاتی ویژه مشغول خدمات‌رسانی و برف‌روبی در جاده‌هاست.

مدیر کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: پلیس‌ راه در تمام مسیرهای مواصلاتی استان در حال گشت‌زنی است. با توجه به‌ برودت هوا و لغزندگی جاده‌ها، منع تردد در محورهای مواصلاتی برای تریلی‌ها و کامیون‌ها اعلام شده و خودروهای سواری نیز در صورت تردد ملزم به استفاده از زنجیرچرخ هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در محورهای استان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: ساعاتی پیش در محورهای شهرستان نیشابور به دلیل برف و کولاک شدید امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف، اسکان موقت، توزیع بسته‌ها و جیره‌های اضطراری انجام شده است.

نجات از شهروندان خواست با توجه به وضعیت جوی هوا و لغزندگی جاده‌ها از سفرهای غیرضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha