• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401102113758
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

عذرخواهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم/ احمدزاده: ستاد بحران رفوزه شد

عذرخواهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم/ احمدزاده: ستاد بحران رفوزه شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از مشکلات به وجود آمده در بارش برف شب گذشته از همه مردم عذرخواهی کرد.

سید علی احمدزاده سه شنبه شب در نشست اضطراری ستاد بحران با انتقاد از اعضای ستاد بحران گفت: ستاد بحران در سامانه بارشی اخیر عملکرد قابل قبول نداشت از دیشب تا حالا ۳۰ سانتی متر برف آمده اما نتوانستیم آن را مدیریت کنیم و به این روز افتادیم که مردم با مشکلاتی مواجه شدند و به شدت از ما انتقاد دارند.

وی با اشاره به اینکه از سیل مانسون تابستان به خوبی عبور کردیم عنوان کرد: با اولین بارش برف با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدیم برخی مناطق استان در خاموشی به سر می‌برند و جاده‌های روستایی مسدود شدند اما هیچ کسی در این خصوص گزارشی به من ارائه نکرد و من از ستاد بحران گلایه دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار بیشتری از ستاد بحران داشتم به قطعی برق اشاره و عنوان کرد: قسمت‌های زیادی از شهر برق ندارند این قابل قبول نیست.

وی خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ادامه داد: آقای معتمدی اگر اکیپ‌های شرکت برق جوابگو نبود باید بعد از اذان صبح از ستاد بحران درخواست می‌کردی تا از یکی از استان‌های همجوار به کمک شما بیایند دلیل ندارد بگویید اکیپ کم است و دو سه روز طول می‌کشد تا برق وصل شود این که نشد حرف.

احمدزاده با بیان اینکه الان به مردم چه بگویم تصریح کرد: نمی‌دانم چه به روز عشایر آمده گزارش از عشایر هنوز به دستم نرسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تا فردا ظهر همه استان باید در وضعیت عادی قرار گیرند و آب آشامیدنی، راه، برق، تلفن و اینترنت همه در شرایط عادی باشد و هیچ مسئولی هم نمی‌تواند بگوید امکانات من نرسید، هرچه امکانات دولت، سپاه و شرکت نفت و گاز دارد بسیج شوند .

وی با بیان اینکه در مناطق گرمسیری مشکلی نداریم خطاب به مدیران عنوان کرد: اگر با کمبودی مواجه بودید چرا از مناطق گرمسیری درخواست کمک نکردید مردم به من پیامک دادند که آب و برق ندارند و در شرایط سختی هستند، در حقیقت ستاد بحران در این اتفاق رفوزه شد.

احمدزاده با بیان اینکه چرا جاده‌های روستایی از دیشب تا کنون مسدود هستند خطاب به مدیرکل راهداری گفت مگر به شما نگفتم یک دستگاه ماشین‌آلات برای منطقه زیلایی سیلاب و کلوار و مور زرد در منطقه مستقر کنید اگر این کار را کرده بودید چرا باید از دیشب تا حالا این مناطق و مناطق سادات محمودی و لوداب به دلیل مسدود بودن جاده‌ها آب و برق نداشته باشند؟

 احمدزاده با بیان اینکه در برابر مردم سر به زیر و شرمنده هستم و  باید از آنها عذرخواهی کنم، اظهار کرد: برای پیگیری کارهای استان در تهران بودم چرا هیچ کدام از شما مدیران به من نگفتید استان دارد از دست می‌رود تا برگردم،وقتی مطلع شدم بلافاصله خودم را به استان رساندم و از جاده‌ها و وضعیت برق بازدید کردم و فورا دستور تشکیل جلسه را دادم.

وی با بیان اینکه مردم در مرکز استان برق ندارند و با مشکلات عدیده مواجه هستند، افزود: چرا ستاد بحران استان کاری نکرد شما مقصر هستید من هم مقصرم چرا اینقدر با تاخیر به من اطلاع دادید چرا نگفتید آقای احمدزاده زورمان نمی‌رسد خودت را برسان مردم حق دارند ناراحت شوند.

 وی با انتقاد از آب و فاضلاب عنوان کرد: چگونه ممکن است آب و فاضلاب نتواند برای ۲۴ ساعت آب شهر را تامین کند چگونه مخزنی برای شهر یاسوج پیش‌بینی نشد این وضع قابل قبول نیست.

 وی تصریح کرد: قبلا می‌گفتم استان «محرومی» هستیم اما الان مشخص شد «فوق محرومیم» چرا در سایر شهرها مخازن تصفیه آب است اما در این استان نیست و نتوانستیم طی این سال‌ها کاری انجام دهیم.

وی  با بیان اینکه در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کارهای بزرگ خاطرنشان کرد: در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده بیان کرد: از دیشب تاکنون نتوانستیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم سعی کنید کاری برای استان انجام دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۳:۳۹

نیروهات بی مسئولیتند و رفاه طلب ترن،،ضعیف ضعیف ضعیف....از اینکه قبول داریت سریع استعفا بدیت

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۶:۳۷

سلام جناب احمدزاده دردآسان است،دراین شرایط شجاعت بخرج دهید، هروقت دبیرستاد(مدیرکل بحران )به جنابعالی اطلاع ندادند، ایشان ودومدیردیگرراعزل کنید.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۷:۱۸

همینه که بعضی ها میگن گریه های استاندار دردیشموک ....وما هم جوابی نداریم بدیم.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۸:۰۴

سلام دکتر در واقع خود شما رفوزه شديد جون نتيجه عملکرد انتصابات سفارشي و تلفني نماينده و جريان هاي سياسي بهتر از اين نمیشه

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۸:۴۶

با سلام هیچ مدیریت بحرانی نبود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۸:۴۹

سلام و درود. جناب استاندار آن وقت که مدیر ضعیف و ناکارآمد انتخاب می کردی باید شاهد این موضوع هم بودی .یک سال معاون پشتیبانی نداری .معاون عمرانی شما کاردانی بهداشت دارد و باقیمانده دولت قبل است .ضعیف ترین تیم اقتصادی را در استانداری و دستگاه های اجرایی کاشته آید .تخلفات مدیر کل تعاون و کار سر به فلک گذاشته .اما هیچ اقدامی از شما شاهد نیستیم .برادر من ایمان و تقوا بخشی از کار است اما توانمندی و مدیریت اجرایی به همراه تخصص لازمه اصلی . خداوند عاقبت همه شما را ختم به خیر کند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۸:۵۳

اقای احمد زاده با شرمندگی دل ریش مردم مرهم نمیشود. مدیران نالایق را عزل کنید تا حساب کار دست بقیه بیفته. شهردار ضعیف شهر را به ویرانه تبدیل کرده چرا فورس ماژور تقاضای عزلش را نمی‌کنید. شرکت توزیع گند زده. شرکت آب گند زده و...

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۹:۱۴

جناب استاندار در واقع مدیریت جنابعالی و فرمانداران رفوزه شده .

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۰۹:۴۹

خداوکیلی کار را به اهلش بسپار ، ول کن برو

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۰:۰۰

حداقل کار اینه مدیران ارشد برق آب و ارتباطات استعفا کنند عجیب اینه تلفن همراه هم همین مدت قطع بود اما استاندار اسمی از این بخش نبردند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۰:۳۴

یه برف اومد اینجوری بهم ریختید . اداره برق که اصلا جوابگو نیست . دیروز ساعت ۴ تا الان ما برق و اب نداریم . جنگ زدگان بدون جنگ

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۰:۴۲

سلام انصافا جا دارد از این استاندار تقدیر و تشکر فراوان داشته باشیم مردم نیاز به صداقت دارند با احترام

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۰:۴۳

درود بر شما.... لااقل باصداقت با مردم و مسیولان صحبت کردین

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۰:۴۸

ممنون از اسناندار خوب و ارزش لطفاً با افرادی که در مسئولیتشان کوتاهی کردند برخورد کنید

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۱:۴۴

شماها فقط حرف زدن بلد هستید بعداز چند سال برف بارید مرکز استان برق و آبش قطع شد شماها باید مواخذه بشین

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۰

با سلام و خدا قوت خدمت استاندار مردمی و عزیز جناب استاندار تا زمانی که پستهای حساس استانداری را نه بر اساس ضابطه که بر اساس رابطه و فله ای تقسیم می‌کنید کاری از پیش نخواهید برد.. کارنامه جناب نیک روز جزشعار دادن در مراسمات چه بود که مدیرکل بحران شود؟ مکر استان قحط الرجال هست؟ چرا شهرداری را تعطیل نمی‌کنید؟شهردار ناکارآمد و خواب به چه دردی می‌خورد؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۲:۰۳

سلام،بایدافسوس خوردبه خاطرتنها۱۸سانتی متربارش برف این رحمت الهی درشهریاسوج،متاسفانه اکثرمناطق اب وبرق قطع ،خیابانهاوکوچه هاتایک روزبعدازبارش برف هنوزبسته هستندوامدورفت به کندی صورت می گیرد،مگرمسولین ماخواب بودندکه این همه مشکل بوجودامد،البته نتیجه بان بازی ورابطه بازی درشهریاسوج‌ همین هست،چوبش رامردم فلک زده بایدبخورند.وسلام

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۲:۵۹

بنویسید که نیروهای زحمت کشی قبلا بودند که هر بارش برف زیر یک متر نبود بنویسید که از برج ۸ تا برج ۱۲ هرسال برف میبارید ولی مردانی که مسولیت و تعهد را از مافوق های خود یاد گرفته بودند شبانه روز کار میکردند کوتاهی یا خواب در کار نبود اری ، بنویسید که انها بازنشست شدند با کمترین حقوق و با بیشترین شرافت اری بنویسید که اداره راه گذشته و شهرداری بودند بنویسید که اکنون متوجه میشویم معنی ان جمله را که میگفتند نیروهای راهداری فرشته های جاده ها هستند هم انان که مرد بودند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۴

فقط بلدید حرف بزنید ۱۰سانت برف اومد رفوزه شدید وای بحال اون روزی که کشور دچار جنگ شود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۳:۲۷

خوب حرف میزنی اما عملت صفر

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۰

مگه خود استاندار که این همه گلایه دارند خواب تشریف داشتن که چند روز هست میگن طوفان سرخ وارد کشور میشود چرا خود شما کاری نکردین..وای بحال این مردم بدبخت ومحروم ..استان محروم نیست مسئولین محرومیت کاری وعقلی دارن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۳:۵۹

سلام جناب آقای استاندار الان قریب به ۱۰ ماه است که کارگران فضای سبز حقوق نگرفتن و الان تو این شرایط بحرانی همین کارگران هستند که ۳ شبانه روز دارن کار میکنن و هیچ نهاد و مسولی حمایتشان نمی کند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۷

باسلام وتشکرازاستاندارمحترم خواهشمنداست بامسئولینی که قصورکردن برخوردشود تاشاهده مواردمشابه نباشیم. وبه مردم اطلاع رسانی شود.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۷:۴۶

مدیران سیاسی بیسواد کارنامه ای بهتر ازین نخواهد داشت

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۸:۲۳

ستاد بحران کجا بود یک مشت بیسواد که فقط پست و مقام گرفتن و به فکر پرکردن جیب خودشونن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۸:۳۴

هیاهو راه نیست استعفای دسته کم ترین کمک به ذهن رنجور مردمه

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۲۰:۴۴

آقای احمد زاده یه سوزن به خودتان بزنید یه جوال دوز به دیگران....وقتی مدیریت ضعیف باشه دیگه همین وضعیت پیش مییاد...شما که میدونستید برف وباران در راهه رفتید تهران چیکار چرا همه خود راتبرئه میکنن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۲۲:۵۷

تو نباید عذرخواهی کنی مرد بزرگ، ... به مدیرانی که عادت به تن پروری کردن، درود بر تو

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۲۳:۰۱

انتظاری از مسئولین نمیره که این مسایل را مدیریت کنند.اونا از انجام ساده ترین کارها عاجزند چه برسد به انجام کارای بزرگ. شهردار این شهر باوجود در اختیار داشتن کارخانه شن و ماسه و قیر و سایر ادوات از پرکردن چاله چوله های شهر عاجزه و عرضه این کار را نداره. فقط وعده و وعید میدن وحرفای بزرگ میزند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۲۳:۱۱

استاندار تهران بوده،و دنبال کارهای استان،و بی اطلاع از وضعیت استان،اون مقصر نیست

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۲۳:۴۱

خیلی تاثیر گذار بود...

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۲ ۰۹:۱۳

سلام.شهرداریها باین حقوق عقب مانده دارن ،خوب توانایی کار دارند

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۲ ۱۷:۱۷

متاسفانه شب برفی بیماری داشتیم که سکته قلبی داشت هرچه ماشین آمبولانس کرد نتوانست بیمار رابه بیمارستان امام سجاد برساند مجبور ش بردنش بهبیمارستان جلیل حتی راههای ضروری راهم باز نکرده بودید حیف برای مرکز استان وشهردارش ونیروهای بحرانش