• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102113775
  • خبرنگار : 30147

فرماندار شهرستان کلات:

محور کلات به مشهد مسدود شد/گازرسانی به ۶ روستای کلات در حال انجام است

محور کلات به مشهد مسدود شد/گازرسانی به ۶ روستای کلات در حال انجام است
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان کلات گفت: محور کلات به مشهد در گردنه‌های گوجی به دلیل بادروفه و یخ‌زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

علی صلاحی در گفت و گو با ایسنا افزود: هر چند شب گذشته با قطعی برق مواجه شدیم اما با تلاش نیروهای شرکت برق مشکل یک ساعته رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای حوزه استحفاظی کلات جریان دارد، اما به دلیل یخ‌زدگی و برودت شدید هوا لغزندگی در سطح معابر و جاده‌ها است.

فرماندار شهرستان کلات با تأکید بر اینکه تمامی رانندگان برای تردد در محورهای این شهرستان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده‌ها، پل‌ها و پیچ‌ها و پدیده یخ سیاه می‌طلبد از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: محور کلات به مشهد در گردنه‌های گوجی به دلیل بادروفه و یخ‌زدگی تردد به سمت مشهد تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.

صلاحی با بیان اینکه تردد در محورهای روستایی انجام می‌شود، گفت: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان بسیار کم است، همچنین تدابیر لازم برای اسکان اضطراری در تمامی شهرها و روستاهای در مسیر پیش بینی شده و در این خصوص مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان کلات در ادامه به وضعیت گاز روستاها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گازرسانی به اغلب روستاهای شهرستان انجام شده و روستاهایی هم که گازرسانی نشدند به دلیل سرانه بالای اجرای عملیات انتقال گاز هنوز موفق نشدیم موافقت شرکت ملی گاز را اخذ کنیم.

وی افزود: تا قبل از این سرما ۶ روستا از گاز بهره‌مند شدند و ۶ روستای دیگر در حال گازرسانی هستند که خط انتقال در مسیر روستاها در حال اجرا است.

شهرستان مرزی ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن‌آباد لایین، چنار و زاوین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha