• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102114223
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران اعلام کرد

وضعیت بحرانی مازندران در رشد جمعیت

وضعیت بحرانی مازندران در رشد جمعیت

ایسنا/مازندران معاون سیاسی‌، امنیتی استانداری مازندران با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران، لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و گفت: برای آسیب شناسی و ساماندهی امور جوانان ۲۵ دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند چرا که موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد.

روح‌الله سلگی پیش از  ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، گفت: موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد.

وی با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران، لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و افزود: برای آسیب شناسی و ساماندهی امور جوانان ۲۵ دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند.

معاون استاندار مازندران در این زمینه، خاطرنشان کرد: امکانات و ظرفیت‌های رفاهی دستگاه‌ها باید به‌صورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به نقش بانک‌ها در تسهیل شرایط ازدواج جوانان از پرداخت ۲۸هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان مازندرانی در ۹ ماه گذشته امسال خبرداد و افزود: با توجه به بحرانی بودن رشد جمعیت در مازندران سهم و نقش بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج باید افزایش یابد.

سلگی با اظهار اینکه اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم دشمن از آن سواستفاده می‌کند و به این سمت می‌رود، یادآورشد: ساماندهی ازدواج جوانان در اولویت برنامه‌های فرمانداران استان مازندران قرار دارد. معاون استاندار با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید برای پژوهش‌های راهبردی در حوزه جوانان خواستار مشارکت فعال نخبگان استان در این زمینه شد.

قابل ذکر است، در این جلسه با تعیین وظایف دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد ساماندهی امور جوانان نقشه راه آنان در ترویج و گسترش این مهم تبیین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha