• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401102114231
  • خبرنگار : 50214

رئیس شورای شهر یزد اعلام کرد؛

کاهش آبگرفتگی معابر شهر یزد در قیاس با پارسال

 کاهش آبگرفتگی معابر شهر یزد در قیاس با پارسال

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل تعدد حفر چاه‌های جذبی و هدایت درست آب به جوی‌ها و به طور کلی با توجه به تمهیدات ایجاد شده، نسبت به گذشته آبگرفتگی در سطح شهر کمتر اتفاق افتاد.

«عزیزالله سیفی» صبح امروز چهارشنبه در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا در رابطه با بارندگی‌های اخیر استان، ضمن بیان این مطلب، تاکید کرد: البته در برخی نقاط شهر آبگرفتگی ایجاد شد، امید است شهرداری برای حل آبگرفتگی در این نقاط شهر نیز چاره ای اندیشیده و در اسرع وقت اقدام کند.

وی اظهار کرد: بارندگی اخیر نعمت پر برکتی است که در روستاها و شهر تشنه یزد، نوید بخش زمستانی پر بارش برای استان کویری یزد است و امیدواریم این بارش ها ادامه داشته باشد و از آن درست بهره برداری شود.

سیفی همچنین درباره مسیل شهر یزد مطرح کرد: متأسفانه در سال های گذشته مسیل شهر ادامه پیدا نکرده است و به همین دلیل آب به خوبی هدایت نمی‌شود، موضوعی که یکی از دغدغه های شورای ششم است لذا طرحی تهیه شده و در حال بررسی است که مسیل شهر ادامه یابد تا معضل آب‌های سطحی در یزد حل شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد دستگاه های دیگر که مرتبط هستند از جمله اداره آب منطقه‌ای نیز برای ایجاد مسیل آب همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و زن، تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع بانوان و در یک سو نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق فردی و اجتماعی آن بانوی اخلاق است.

وی در خصوص سفر رئیس جمهور به یزد نیز گفت: برنامه ریاست جمهوری با دیدار مردمی در میدان امیرچقماق یزد آغاز می شود، امیدواریم همانطور که در همه صحنه ها مردم دارالعباده یزد برای دفاع از نظام و انقلاب حضور باشکوه داشته اند باردیگر با حضور خود حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران نشان دهند.

به گفته سیفی، هرچه حضور اقشار مختلف مردم گسترده تر باشد قطعا دشمنان اسلام نا امید تر خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha