• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102114266
  • خبرنگار : 30188

قیمت راهبند دست دوم

قیمت راهبند دست دوم

اگر به دنبال قیمت راهبند دست دوم در تهران هستید، حتماً بهترین مرکز فروش راهبند پارکینگی و نگهبانی را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص کاملاً توضیح داده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت درب اتوماتیک همتا، برای استعلام قیمت به روز راهبند پارکینگ و دریافت مشاوره رایگان همین حالا با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

راهبند چیست؟

راهبند، سازه­‌ای است که برای کنترل ورود و خروج خودرو و انواع وسایل نقلیه از آن استفاده می­‌شود، در طول حرکت اگر ابتدای درب ورود راهبندی وجود نداشته باشد، افراد می‌­توانند به راحتی و بودن نیاز به داشتن مجوز و بررسی وارد مکان مورد نظر شوند، در بعضی از موارد نیز راهبندها صرفاً برای کنترل سرعت نصب می­‌شوند و با نزدیک شدن وسیله نقلیه به صورت خودکار باز می‌­شوند، اما در بیشتر موارد استفاده از راهبند­ها جنبه­‌ی ایمنی دارند و در ورودی مکان­‌هایی که اجازه ورود برای همگان وجود ندارد نظیر: بیمارستان­‌ها، ترمینال، مراکز خرید، مجتمع­‌های علمی- آموزشی مثل دانشگاه‌­ها مورد استفاده قرار می­‌گیرند، همچنین به صورت موقت نیز در ایست بازرسی­‌ها، برای وارسی افراد و کنترل نصب می­‌شوند که در این مواقع مجوز وارسی خودروها وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: علاوه بر خرید راهبند نگهبانی و پارکینگی می‌توانید قیمت جک درب پارکینگ را نیز از ما استعلام بگیرید. 02155449212 و 09122552119

 قیمت راهبند دست دوم

انواع راهبند

راهبند­ها در مدل­‌های مختلف تولید و مورد مصرف قرار می‌­گیرند؛ به طور کلی می‌­توان آنها را از سه جهت تقسیم‌بندی کرد.

از نظر نیروی محرکه، که به دو نوع زیر تقسیم می‌شوند:

  • دستی
  • اتوماتیک

از نظر سیستم محرک راهبندها از نظر مکانیزم عملکرد موتور تأمین نیرو به دو دسته راهبندهای الکترومکانیک و هیدرولیک تقسیم می­‌شوند.

  • راهبندهای الکترومکانیک
  • راهبند هیدرولیک

از نظر شکل ظاهری راهبند­ها برحسب شکل ظاهری و کارکرد بوم هم به انواع زیر تقسیم می­‌شوند.

  • راهبند اتوماتیک میله­‌ای
  • راهبند ستونی
  • راهبند صفحه‌ای
  • راهبند بازویی
  • راهبند اهرمی
  • راهبند زنجیری
  • راهبند کشویی
  • راهبند فنس‌دار
  • راهبند نیزه‌­ای
  • تلسکوپی

راهبند اتوماتیک برقی ایرانی بخریم یا خارجی؟

به احتمال زیاد شما هم در میان انواع مدل‌ها و برندهای راهبند اتوماتیک برقی دچار سردگمی شده‌اید؛ موضوع آنجایی پیچیده‌تر می‌شود که بحث راهبند ایرانی، اروپایی و چینی به میان می‌آید. در این بازار پرتلاطم رقابت برندها هر شرکتی برای فروش بیشتر و در دست گرفتن نبض بازار دست به هر کاری می‌زند؛ از عرضه قیمت کمتر گرفته تا تخریب رقیب؛ اما واقعاً چه راهبند پارکینگی در شرایط حال حاضر می‌تواند بهترین انتخاب برای ما باشد؟

در این نوشته سعی کرده‌ایم به دور از شانتاژهای تبلیغاتی، واقعیت‌های بازار را برای شما بازگو کنیم تا با دید بهتر و دقیق‌تر راهبند مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

انواع برندها و شرکت‌های راهبند

در بازار سیستم‌های کنترل تردد از جمله راهبند شرکت‌ها و برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند؛ شرکت‌های تولیدکننده راهبند اتوماتیک ایرانی، وارد کننده‌های راهبند چینی و شرکت‌هایی که به اسم نمایندگی راهبندهای اروپایی در حال فعالیت هستند.

راهبند اروپایی

حتماً شما هم نام برندهای اروپایی راهبند مانند زومر، نایس، فادینی و... به گوشتان خورده است؛ این برندها از بهترین راهبندهای پارکینگ موجود در بازار ایران و جهان هستند ولی با توجه به شرایط تحریم این برندها به سختی در بازار پیدا می‌شوند و در صورتی هم که بتوانید آنها را پیدا کنید تحت شرایط خاصی به فروش می‌رسند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

راهبند چینی

راهبند برقی چینی برخلاف راهبندهای اروپایی به وفور در بازار یافت می‌شوند. این راهبندها برای جذب مشتری بیشتر، اغلب از کیفیت کاسته و در نتیجه قیمت راهبند برقی کاهش می‌یابد.

راهبند ایرانی

از دیگر شرکت‌های عرضه‌کننده راهبند اتوماتیک برقی، شرکت‌های تولیدکننده راهبند ایرانی هستند که با توجه به شرایط کشور اقدام به طراحی و ساخت راهبند پارکینگ کرده‌اند، این شرکت‌ها نیز با توجه به استراتژی‌های فروش و بازاریابی خود محصولات متنوعی تولید می‌کنند، از راهبندهای ارزان اقتصادی گرفته تا راهبندهای با کیفیت‌تر تردد نامحدود.

در ادامه به عواملی که در کیفیت و انتخاب بهتر یک راهبند اتوماتیک به عنوان یک سیستم کنترل تردد پارکینگ دخیل هستند، می‌پردازیم:

راهبند چیست

قیمت راهبند

قیمت راهبند بر اساس نوع عملکرد و میزان کارکرد تعریف می‌گردد. قیمت انواع هیدرولیکی نسبت به مدل‌های الکترومکانیک بیشتر است. همچنین تعداد تردد نامحدود نیز می‌تواند در قیمت راهبند پارکینگ تغییر ایجاد نماید. البته برند و کشور سازنده نیز در قیمت‌گذاری تأثیرگذار است؛ به طور مثال برندهای ایتالیایی یا آلمانی تولیداتی با قیمت بالا عرضه می‌کنند؛ از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بتا سیماران بی اف تی BFT فک نایس فادینی و..

شاید اولین و نهایی‌ترین عامل خرید یک راهبند اتوماتیک برقی قیمت آن باشد. راه بندهای چینی ارزان‌ترین راهبندهای موجود در بازار هستند؛ این دستگاه‌ها حداقل نیازهای شما را از یک سیستم کنترل تردد برطرف می‌کنند.

برخلاف مدل‌های چینی، راهبندهای اروپایی از قیمت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند؛ قیمت‌هایی که حداقل 7 برابر راهبندهای چینی است.

راهبندهای ایرانی نیز از قیمتی بسیار ارزان تا متوسط در بازار موجود هستند.

یک راهبند اتوماتیک می‌تواند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد ولی به همان اندازه نیز باید بهای بیشتری برای خرید آن بپردازیم. با چنین شرایطی باید راهبندهای اتوماتیک ایرانی با کیفیت را با نمونه‌های خارجی از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کرد.

همچنین در نوشته دیگری انواع راهبندهای اتوماتیک بازویی را از نظر قیمت مقایسه کرده‌ایم که می‌تواند کمک زیادی در انتخاب راهبند مناسب به شما کند. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از انتخاب اشتباه قبل از خرید راهبند نوشته زیر را هم مطالعه کنید:

قیمت راهبند دست دوم

فروش انواع راهبندهای دست دوم در دو مدل هیدرولیکی و الکترومکانیکی مونتاژ شده توسط شرکت همتا، تولید کننده انواع سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در تهران با ارائه 3 سال گارانتی و 15سال خدمات پس از فروش و نصب و راه‌اندازی رایگان.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha