• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401102114279
  • خبرنگار : 71442

واکنش رئیس صداوسیما به خبر پناهنده شدن برادرش

واکنش رئیس صداوسیما به خبر پناهنده شدن برادرش

رئیس سازمان صدا و سیما با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، نسبت به خبر پناهنده شدن برادرش واکنش نشان داده است.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی ـ رئیس سازمان صداوسیما ـ در واکنش به پناهنده شدن برادرش در فیلمی که از او منتشر شده، چنین اظهار کرده است: اظهارات برادرم را دیدم؛ نمی‌دانم چقدر از این حرف‌ها ارادی و تحت اختیار است.

جبلی در عین حال یادآور شده است: این اتفاقات، چیز جدیدی نیست و در گذشته هم بوده و طبیعت این مسیر، ریزش‌ها و رویش‌ها است.

روز گذشته رسانه‌ها خبر دادند که میثم جبلی ـ برادر پیمان جبلی ـ رییس سازمان صداوسیما، در گفت‌وگویی با مجله آمریکایی تایم، از پناهنده شدن خود خبر داده و آن‌را به سقوط هواپیمای اوکراینی و درگذشت یکی از بستگانش نسبت داده است.

محمدامین جبلی، برادرزاده میثم و پیمان جبلی، دانشجوی ۲۹ ساله پزشکی بود که در سقوط هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۶

شاید برادر رییس صدا و سیما در امریکا پناهنده نیست بلکه به عنوان گروگان در انجا نگاه داشته می شود تا صدا و سیما یه وقت خطوط قرمز را زیر پا نگذاره و مطابق سیاستها و دستورالعملهای دیکته شده عمل کنه.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۹:۴۵

برادران آقای جبلی طی مصاحبه ای دلائل پناهندگی خودشون رو اعلام کردن و همه دنیا از این موضوع مطلع شدن ، حتی خود آقای جبلی هم موضوع پناهندگی برادران شون را قبول دارن

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۱ ۱۴:۴۷

اگر رسانه ها سماجتی که برای موضوع پناهندگی برادر اقای جبلی به خرج دادند را در مورد موضوع برجام هم داشته باشند و کمی از وجهه همت خودشان را بر روی موضوع برجام و حقیقت مخفی شده در ان می گذاشتند ، کشور ما به این روز نمی افتاد که قربانی بازی کثیف برجام شود

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۳ ۲۱:۲۱

چطور شورای نگهبان موقع انتخابات مو را از ماست بیرون میکشد ولی افرادی مثل جبلی از وقتی ریس صداسیما شده برنامه های تلویزیون اصلامردمی نیست کلا حکومتی یا فیلم تکراری یا تبلیغات کسل کننده هیچکس نظارت نمیکند