• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401102114316

رئیس سازمان صمت فارس:

شناسایی صنایع مشکل‌دار اولویت‌ سازمان صمت فارس است

شناسایی صنایع مشکل‌دار اولویت‌ سازمان صمت فارس است

ایسنا/فارس رئیس سازمان صمت فارس گفت: این سازمان یکی از اولویت‌های کاری خود را شناسایی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی ‌دارای مشکل قرار داده است.

حمیدرضا ایزدی چهارشنبه ۲۱ دیماه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون و برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مصوبات متعددی در راستای تامین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی و رفع مشکلات ارزی در کارگروه تسهیل استان تصویب و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

او ادامه داد: یکی از مهمترین مواردی که امسال برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی سرلوحه کار ما قرار گرفته مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده که این مصوبات آن نافذ، قانونی و لازم الاجرا است.

رئیس سازمان صمت فارس خاطرنشان کرد: ذیل این کارگروه یک کمیته تخصصی با حضور تمام اعضای کارگروه رفع موانع تولید و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کنیم که جلسات این کمیته مصوباتی هم دارد.

ایزدی گفت: در ۶ ماه نخست امسال فقط ۱۱ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به نتیجه نرسید که این بیانگر همکاری دستگاه‌های اجرایی و پای کار بودن آنها است.

او اظهار کرد: امروز مدت زمان در صف ماندن بنگاه‌های اقتصادی برای بررسی مشکلات آنها یک هفته است و مسائل و مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

به گفته ایزدی، امسال در سیستم الکترونیکی وزارت صمت مشکلاتی ایجاد و این مسئله باعث شد سامانه یاد شده ۷۰ روز از دسترس خارج شود؛ این در حالیست که ۵۲ خدمت این وزارتخانه از طریق همین بستر به متقاضیان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صمت فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات بدون فعال بودن این سامانه ممکن نبود، تدابیری اندیشیده شد که شاهد کمترین نارضایتی بین صاحبان بنگاه‌های اقتصادی باشیم و حتی المقدور پاسخ تقاضای آنها را به روش‌های مختلف بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha