• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102114556
  • خبرنگار : 30188

بررسی و مقایسه 10 مدل استخر بادی اینتکس

بررسی و مقایسه 10 مدل استخر بادی اینتکس
استخر بادی اینتکس، بهترین انتخاب

یکی از بهترین انواع استخر بادی که کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب را به خود اختصاص داده، استخر بادی اینتکس است. با مدل‌های این استخر آشنا خواهید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت سعید اینتکس، استخر بادی تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان شده است. روزهای گرم سال، بهترین موقع جهت استفاده از این استخر به شمار می‌آیند اما یکی از محصولاتی که شایسته انتخاب و اعتماد می‌باشد؛ استخر بادی اینتکس است. آنچه که در ادامه قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم؛ بررسی و مقایسه 10 مدل استخر بادی اینتکس است:

استخر بادی کودک بزرگ اینتکس مدل 56490

این استخر برای همه افراد بالای 3 سال، مناسب به نظر می‌رسد. جنس رویه این استخر وینیل و جنس کف آن وینیل دولایه است. این استخر خانگی حاوی طرح‌های جذاب چاپی بوده و هیچ یک از عوامل محیطی مثل باران و نور آفتاب باعث کمرنگ شدن این طرح‌ها نخواهند شد. دیواره ضخیم، طراحی استاندارد، کفی مناسب و قابل استفاده روی هر سطح و ساختار ضد حساسیت، از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌آیند.

استخر بادی کودک آناناسی مدل 59431

این استخر بادی برای کودکان بالای 2 سال طراحی و ساخته شده است. محصول فوق از استخرهای تفریحی محسوب شده و ساختار سه طبقه دارد. دیواره‌های مستحکم آن، اطمینان کافی جهت استفاده از این استخر را به وجود آورده‌اند. این دیواره‌ها در عین مستحکم بودن، از نرمی و انعطاف کافی برخوردار می‌باشند.

طرح‌های آناناسی روی این استخر بر جذابیت ظاهری آن افزوده و آن را تبدیل به شادترین استخر کودکانه نموده‌اند. هر یک از لایه‌های موجود در این استخر، از دریچه‌های متعدد جهت باد کردن برخوردار بوده و اگر دچار آسیب شوند، روی لایه‌های دیگر تأثیر نخواهند گذاشت.

استخر سرسره‌دار مدل دایناسور 57166

استخر بادی سرسره‌دار اینتکس مدل دایناسور یکی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین استخرها برای کودکان است. این محصول که طراحی فانتزی و شادی دارد؛ از نوع استخرهای خانگی به شمار آمده و ظرفیتی بالغ بر 143 لیتر دارد. جنس رویه و کناره‌های این استخر از بهترین نوع یعنی پی وی سی بوده و کف آن نیز پی وی سی دولایه است. علاوه بر سرسره بادی، متعلقات دیگر نظیر آبپاش متصل به بدنه و عروسک‌های بادی سرخود نیز همراه این محصول عرضه شده‌اند.

استخر ایزی ست فانتزی کودک مدل 26100

ظرفیت 880 لیتری این استخر نشان می‌دهد با یک استخر بادی متوسط روبه‌رو هستید. این محصول که طراحی فانتزی و زیبایی دارد؛ تصویر یک خرچنگ را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم به چند ویژگی خوب این استخر اشاره کنیم؛ این موارد را می‌توانیم نام ببریم: امکان راه‌اندازی خودکار، حاوی دریچه تخلیه آب، امکان راه‌اندازی سریع در عرض چند دقیقه، با کیفیت و بادوام، دارای رنگ قرمز، جنس بدنه پی وی سی برزنتی، امنیت زیاد و غیر قابل تغییر از لحاظ شکل و اندازه.

استخر کودک چند لایه 57180

این استخر بادی خانگی دارای ظرفیت 540 لیتری بوده و قسمت‌های کناری آن دارای جنس پی وی سی ساده می‌باشند. همچنین جنس رویه و کف آن، پی وسی طرح چرم و پی وی سی دولایه است. این استخر جذاب که ساختار دو طبقه دارد، نه تنها به عنوان استخر کودک، بلکه به عنوان استخر بادی بزرگسال نیز قابل استفاده است. محصول فوق از وزن استاندارد برخوردار بوده و همزمان چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند.

بررسی و مقایسه 10 مدل استخر بادی اینتکس
استخر بادی ارزان قیمت کدام است؟

استخر بادی کودک اینتکس مدل موج

این استخر بادی مربعی شکل، بدنه‌ای از جنس وینیل و کف از جنس وینیل دولایه دارد. محصول فوق یک استخر سه طبقه است که برای کودکان و نوجوانان، مناسب به نظر می‌رسد. همزمان چند نفر می‌توانند از آن استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. استخر فوق دارای دریچه تخلیه بوده و امکان خالی کردن آب را فراهم آورده است. این استخر به دلیل برخورداری از بهترین جنس، طول عمر بالایی داشته و تا سال‌ها همراهی‌تان می‌کند.

استخر بادی کودک شش ضلعی

این استخر بادی 772 لیتری برای سنین زیر 8 سال طراحی شده است. دیواره‌های دولایه این استخر از مقاومت بالایی برخوردارند. رویه آن از جنس pvc طرح چرم، قسمت کناری آن pvc شفاف طرح‌دار و کف آن pvc دو لایه بادی است. این محصول برای بزرگسالان نیز گزینه کاملاً مناسبی محسوب می‌شود. استخر فوق طرح حیوانات اقیانوس را به تصویر کشیده و جذابیت بصری بالایی دارد.

استخر بادی مدل 57158

استخر بادی اینتکس برای کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و از بهترین جنس یعنی وینیل تشکیل یافته است. این محصول از یک سرسره، حوضچه و ابزار سرگرم کننده برخوردار بوده و بساط بازی و شادی را فراهم می‌سازد. این استخر زیبا و کودکانه در هیچ یک از شرایط محیطی و آب و هوایی نامطلوب تغییر نکرده و دچار افت ظاهر و کیفیت نخواهد شد. همچنین استخر فوق، قابلیت تحمل وزن 81 کیلو را دارد.

بررسی و مقایسه 10 مدل استخر بادی اینتکس
استخر بادی اینتکس اصل را از کجا بخریم؟

استخر اینتکس مدل 58485

این محصول برای کودکان بالای 6 سال مناسب می‌باشد. بزرگسالان نیز می‌توانند از استخر استفاده نمایند. استخر فوق که از ظرفیت 1050 لیتر برخوردار می‌باشد؛ مجهز به دریچه تخلیه بوده و برچسب تعمیرات نیز دارد. جنس این استخر وینیل بوده و به همین دلیل بیشترین کیفیت و دوام را از آن خواهید دید. این استخر که از ظاهر مستطیلی شکل برخوردار می‌باشد؛ طرح آکواریومی زیبا را به تصویر می‌کشد.

استخر بادی طرح کوسه مدل 57120

این استخر فانتزی برای رده‌های سنی بالای 2 سال مناسب بوده و طرح کوسه را نشان می‌دهد. طرحی که برای کودکان، جذابیت زیادی دارد. استخر فوق نه تنها مقاوم، مرغوب و بادوام است؛ بلکه امتیازات دیگری هم دارد. سایبان بادی سرخود در این استخر سبب شده تا حتی در روزهای آفتابی هم نور خورشید، مزاحم کودکان در زمان شنا یا توپ‌بازی در استخر نشود.

خرید استخر بادی کودک و بزرگسال 2023 ارزان

نمایندگی سعید اینتکس اقدام به عرضه انواع استخر بادی ارزان‌قیمت و درجه یک با برندهای روز دنیا نموده است. انواع استخر بادی اینتکس اصل و اورجینال، زیر قیمت بازار در این مجموعه به فروش می‌رسند؛ بنابراین با بهترین قیمت استخر بادی در این فروشگاه روبه‌رو خواهید بود. با مراجعه به سایت سعید اینتکس، تجربه‌ای لذت‌بخش و سریع از خرید استخر بادی را پشت سر خواهید گذاشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha