• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401102114651
  • خبرنگار : 50228

سرمربی نفت مسجدسلیمان:

خیلی‌ها دوست ندارند سبک ابراهیم اشکش نتیجه بگیرد / به دنبال ریخت و پاش مالی نیستم

خیلی‌ها دوست ندارند سبک ابراهیم اشکش نتیجه بگیرد / به دنبال ریخت و پاش مالی نیستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امیدوار است پیروزی تیمش در جام حذفی سرآغاز بردهای نفت مسجدسلیمان باشد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم اشکش در نشست خبری بعد از بازی با ملوان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی که با برد تیمش همراه بود، اظهار کرد: ملوان یک تیم ریشه‌دار است و همیشه برای من قابل احترام بوده است. بازی قبلی در لیگ را به این تیم واگذار کردیم و امروز از موقعیت‌ها استفاده کردیم و گل زدیم و برنده بازی بودیم. حق مردم مظلوم و نجیب مسجدسلیمان و بازیکنان باغیرت نفت مسجدسلیمان این بود که بعد از مدت‌ها نتیجه نگرفتن امروز خوشحال شوند.

وی ادامه داد: امیدوارم این پیروزی سرآغاز بردهای نفت مسجدسلیمان باشد زیرا جایگاه نفت در لیگ اینجای جدول نیست و پیروزی در جام حذفی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم روندمان بهتر شود.  

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره به این که یک انتقاد به شما و تیم‌تان همیشه وارد است که در بازی کمی اتلاف وقت دارید، گفت: قبل از اینکه جواب شما را بدهم باید بگویم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود و چند بازیکن از تیم ما جدا شدند و چند بازیکن را هم خودم از نظر فنی نخواستم و امروز با ۱٠ بازیکن بزرگسال و ۵ بازیکن جوان که آینده‌ها و استعدادهای کشور هستند، بازی کردیم. امروز پنج بازیکن ۲٠ ساله را بازی دادم. فکر می‌کنم هر دو تیم خوب بازی کردند و شاید اگر موقعیت‌های ملوان گل می‌شدند نتیجه برعکس می‌شد. در بازی قبلی تیم ملوان بود در که دقایق پایانی وقت بازی را نگه می‌ داشت و در این بازی ما این روند را داشتیم. پس اگر می‌خواهیم از من ایراد بگیرید باید از ملوان هم ایراد بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: من این برد را به آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه که یک مدیر پاک و درستکاری است و همچنین مدیران نفتی و فرماندار شهرستان تقدیم می‌کنم و از آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش خوزستان و آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال استان می‌خواهم به این تیم رسیدگی کنند. این برد را به همه این مسئولان تقدیم می‌کنم.  

اشکش ادامه داد: اکنون که فرزند مسجدسلیمان سرمربی نفت است و یک کادر تمام بومی داریم، نباید مرغ همسایه را غاز بدانیم و همکاری لازم را با بچه‌های مسجدسلیمان نداشته باشیم. این درست نیست و باید قدر سرمایه‌های استان را بدانیم. من ابراهیم اشکش ۱۸ سال پیش مربیگری را از فوتبال محلات شروع کرد و پله به پله تمام رده‌های مربیگری فوتبالی را طی کردم تا امروز به سرمربیگری در نفت مسجدسلیمان رسیده‌ام و ما اکنون نباید تحت فشار قرار بگیریم. اکنون که می‌خواهم بازیکن جذب کنیم و تیمم را سختکوش کنم و پازل تاکتیکی‌ام را تکمیل کنم تا ان‌شاءالله نفت را با اقتدار در مسابقات نگه داریم متأسفانه اندرخم یک کوچه هستم. بی‌اعتنایی و عدم رسیدگی به این تیم را می‌بینم. امیدوارم مسئولان کادر بومی نفت مسجدسلیمان را باور داشته باشند و بیشتر به ما کمک کنند.  

وی گفت: خیلی‌ها دوست ندارند سبک ابراهیم اشکش نتیجه بگیرد چرا که این سبک نگاه کردن به بازیکنان باارزش و سختکوش است. امروز تمام بازیکنان در زمین با تمام وجود بازی کردند. من ابراهیم اشکش به دنبال ریخت و پاش‌های مالی نیستم و به دنبال میدان دادن به عده‌ای از جوانان هستم تا خون تازه‌ای به رگ‌های این فوتبال تزریق کنند اما چون دنبال بازیکن خارجی بنجل و بازیکن ارضا شده نیستم و می‌خواهم تیمم را از بازیکنانی بسازم که با تمام وجود بازی می‌کنند، انگ‌های زیادی به من می‌زنند. دیگر زمانه اینکه به دنبال جذب بازیکن با توجه به اسمش باشیم، گذشته است. بحث من شایسته‌سالاری است و کاری به بومی و غیربومی ندارم.  

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شاید باورتان نشود در چند وقت اخیر مسائلی را رصد کردم و دیدم که به حرمت شهرم هیچ وقت درباره آن‌ها حرفی نزدم اما شأن و جایگاه جوان مسجدسلیمانی این نیست که اگر یک نفر از بیرون از استان بیاید همه شرایط را در اختیارش بگذاریم اما وقتی فرزند مسجدسلیمان به این تیم آمده و می‌خواهد کار کند و نمی‌خواهد سرمایه شهرش بیهوده تلف شود، به او کمک نکنیم. به هر حال از تمام مسئولان شهر مسجدسلیمان تقاضا دارم به این تیم بیشتر توجه کنند. بازیکنان ما هنوز دریافتی نیم‌فصل را نگرفته‌اند و حقشان است که حقوق‌شان را دریافت کنند و حمایت بیشتری ببینند.  

وی بیان کرد: ملوان از تیم‌هایی است که در قلب ما ایرانی‌ها جای دارد و آن را دوست داریم و مسئولان محترم کنار این تیم هستند اما من ابراهیم اشکش از مسجدسلیمان تا انزلی مظلومانه به اینجا آمده‌ام و تنهایی کار را جلو می‌بریم. با بردن در این مسابقه از جام حذفی قهرمان جام جهانی نشده‌ایم و فقط یک بازی را برنده شده‌ایم اما امیدوارم این برد سرآغاز موفقیت‌های بعدی‌مان باشد و با صبوری مردم خوب مسجدسلیمان این تیم را به روزهای خوبش برسانیم که مطمئناً رقم می‌خورد. ما اکنون با منطقه خطر دو امتیاز فاصله داریم و اختلافی نیست و مطمئناً در ۱۵ بازی آینده لیگ برتر امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha