• چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102114665
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل بنیاد شهید مازندران تاکید کرد

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های مازندران

تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در رابطه با ماده ۶۷ قانون خدمات جامع ایثارگری در بحث تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: یک سری قوانین معطل مانده وجود دارد که پیوست اعتباری و مالی برایش ایجاد نشده است، برخی فکر می‌کنند ما عاطفی و احساسی صحبت می‌کنیم در حالی که صحبت‌های ما تکلیفی و قانونی است، ما امنیت و عزتمان را از شهدا و ایثارگران داریم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهنسال امروز در نشست با رؤسا و رابطین دانشگاه‌های قائمشهر که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد شهید و دانشگاه‌ها ماهیت مشترکی باعنوان همفکری، هم افزایی و وحدت رویه دارند، اگر این ظرفیت‌ها به میدان بیایند کمک کننده و تأثیر گذار خواهند بود.

وی افزود: در چنین شرایطی است که کارگروهی منجر به قدرت اجتماعی می‌شود و سرمایه اجتماعی را در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی شکل می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه برای ارتقاء علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر به تشریک مساعی نیاز داریم، یادآور شد: نگاه ما این است استعدادهای نظری را به استعدادهای عملی تبدیل کنیم، این امر می‌تواند به توانمندی و مهارت آموزی جامعه کمک کند.

این مسئول یادآور شد: براساس ماده ۶۶ خدمات جامع ایثارگری، مسئولان دانشگاه‌ها مکلف و ملزم به همکاری با دانشجویان هستند، البته ما در بحث پرداخت شهریه‌های دانشجویی در کنار دانشگاه هستیم تا مشکل حل شود.

کهنسال در رابطه با ماده ۶۷ قانون خدمات جامع ایثارگری در بحث تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، تصریح کرد: یک سری قوانین معطل مانده وجود دارد که پیوست اعتباری و مالی برایش ایجاد نشده است، برخی فکر می‌کنند که ما عاطفی و احساسی صحبت می‌کنیم در حالی که صحبت‌های ما تکلیفی و قانونی است، ما امنیت و عزتمان را از شهدا و ایثارگران داریم.

وی با اشاره به موارد و مصادیقی از پیگیری این قوانین در دستگاه‌های اجرایی استان، تاکید کرد: هدف ما شناسایی دانشجویانی است که نیاز به تقویت بنیه علمی دارند.

کهنسال خاطرنشان کرد: نیازمندیم تا در دانشگاه‌های هیات اندیشه‌ورز وارد همکاری شوند در این موضوع باید طرح ساماندهی اساتید را اجرا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، یادآور شد: جامعه ایثارگری آمادگی همکاری بیشتر در محیط تربیتی آموزشی را دارد، امیدواریم پیرو آن استارت آپ‌ها و مشاغل دانش بنیان جذب شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha