• پنجشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401102215026
  • خبرنگار : 50477

پاسخ شرکت مخابرات گلستان به گزارش ایسنا؛

عذرخواهی از مشترکین و توضیح پیرامون قطعی تلفن در گرگان

عذرخواهی از مشترکین و توضیح پیرامون قطعی تلفن در گرگان

ایسنا/گلستان شرکت مخابرات استان گلستان در پاسخ به گزارش ایسنا مبنی بر قطعی های مکرر تلفن در گرگان جوابیه ای صادر کرد.‌

صبح امروز بود که گزارشی تحت عنوان "قطعی های مکرر تلفن در گرگان" بر روی خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران در استان‌گلستان قرار گرفت که در پی آن اعتراض برخی از شهروندان مبنی بر قطعی تلفن به صورت مکرر و مداوم در ماههای اخیر منعکس شده بود. 

از این رو روابط عمومی شرکت مخابرات استان گلستان با ترسال پاسخی به این گزارش، در افدامی حرفه ای ضمن عذرخواهی از مشترکین در شهرستان گرگان توضیحاتی پیرامون دلایل این قطعی ها ارائه داده است که در ادامه مشاهده می کنید:

در خصوص گزارش خبری درج شده در خبرگزاری ایسنا موارد زیر به استحضار می رسد:

۱- همانطور که مستحضرید قطعی های تلفن یا ناشی از انجام برگردان های مربوط به توسعه  است و یا خرابی ها و سرقت هاست. در مورد قطعی های ناشی از  برگردان ها از قبل اطلاع رسانی های لازم انجام می شود و تاکنون موردی نبوده که بدون اطلاع رسانی تلفنی قطع شده باشد. ولی در مورد خرابی های عادی و سرقت ها امکان اطلاع رسانی از قبل نیست.

۲- در مورد خرابی های عادی که عموما در کافوها اتفاق می افتد بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام می شود و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد.

۳- در حال حاضر بیش از 80درصد قطعی های تلفن ناشی از سرقت و خرابکاری در شبکه دسترسی ( شامل سیم و کابل و کله پست و...) است. بطوریکه فقط در شهر گرگان بطور متوسط در هر شبانه روز بیش از 250 قطعی ناشی از سرقت و خرابکاری داریم. سرقت ها بیشتر به سمت و سوی کله پست ها و کابل های کم زوج انشعاب شده از پست ها بوده و تاکنون علیرغم تدابیر مختلف باز این بخش از شبکه دسترسی آسیب پذیر بوده است و نارضایتی های زیادی را برای مشترکین بوجود آورده است. 

۴- اتفاق افتاده یک مسیر بارها و بارها مورد سرقت واقع شده ( بعضی نقاط به بیش از ده بار هم رسیده) ولی مخابرات نسبت به ترمیم آنها اقدام نموده است.

۵- با توجه به تعدد خرابی های ناشی از سرقت، زمان وصلی مجدد تلفن نسبت به شرایط عادی طولانی تر شده ولی با این وجود تمام تلاش همکاران در سرعت بخشیدن به این قطعی هاست.

۶- سامانه 20117 برای ثبت خرابی های تلفن سالهاست که فعال است و حجم قابل توجه خرابی های ثبت شده در این سامانه نشان از این است که اکثر مشترکین این سامانه را می شناسند. ولی ما در استان گلستان علاوه بر این سامانه شماره 2021 را برای تماس مستقیم مشترکین با همکاران و مدیران تعریف کرده ایم تا چنانچه مشترکی به هر دلیلی از طریق سامانه اتوماتیک 20117 جواب نگرفت امکان پیگیری از طریق تماس تلفنی داشته باشد. 

۷- در مورد خرابی های چند روز اخیر در محلاتی که عنوان شده به استحضار می رسد: عمده شهرک ها و محلاتی که عنوان شده در چند روز اخیر سرقت داشتیم و همکاران مشغول برقراری ارتباط مجدد آنها هستم.  یک مورد  هم خرابی رکتیفایر کافو در محله جانبازان بود که رفع شده و یک مورد هم قطع کابل مخابرات توسط پیمانکار آب منطقه ای بوده که ناچارا به دلیل نوع خسارت وارده شده  طولانی شده و با هماهنگی که با آب منطقه ای صورت گرفته بزودی مشکل برطرف می شود.

علی ایحال ضمن عذرخواهی از مشترکین ناراضی انتظار است مشترکین عزیز  مشکلات خود را از طریق سامانه های 20117 و 2020 منعکس و ثبت نمایند و چنانچه از طریق کانال های فوق پاسخ مناسبی نگرفتند سامانه 2021 برای این منظور پیش‌بینی شده است که همکاران و مدیران مخابرات برای پیگیری مشکلات پاسخگو هستند. 

روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha