• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401102315615
  • خبرنگار : 50589

هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال؛

تاخت و تاز مس بر بام فوتسال ایران

تاخت و تاز مس بر بام فوتسال ایران

ایسنا/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال موفق به پیروزی مقابل فرش‌آرا مشهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم های مس‌سونگون ورزقان و فرش‌آرا مشهد در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ دی‌ماه در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با برتری پنج بر صفر لاله‌های نارنجی آذربایجان به اتمام رسید.

بازی با نمایش طوفانی مسی‌ها آغاز شد و مهدی جاوید در لحظات ابتدایی روی یک ضدحمله تند و تیز گل اول تیمش را به ثمر رساند.

فرش‌آرا از همان ابتدا به بازی ۵ نفره روی آورد و خطرناک‌ترین موقعیت گلزنی این تیم با ضربه محمدرضا احمدی به تیرک عمودی دروازه مس برخورد کرد و به‌بیرون رفت.

در دقایقی از بازی درگیری بین بازیکنان دوتیم در میان های میدان باعث شد تا حمید احمدی از مس‌سونگون و مرتضی فراهانی از فرش‌آرا توسط داور بازی اخطار بگیرند.

تیم میهمان تا پایان نیمه نخست به هر دری زد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما دفاع مستحکم مسی‌ها مانع گلزنی فرش‌آرا شد تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر مس‌سونگون به پایان برسد.

بازی در ابتدای نیمه دوم پر برخورد دنبال شد و درگیری حمید احمدی و سعید ممبینی در میانه زمین باعث شد تا داور بازیکن خاطی فرش‌آرا را با کارت زرد جریمه کند.

در ادامه کار ضد حمله برق‌آسا مسی‌ها و پاس بی‌نقض حمید احمدی به مجتبی پارساپور باعث شد تا این بازیکن توپ را در کنج دروازه قرار داده و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در شرایطی که فرش‌آرا به بازی پنج نفره روی آورده بود، سالار آقاپور با هوشیاری هرچه تمام‌تر و با یک ضربه راه دور توپ را روانه چارچوب کرد تا حساب کار سه بر صفر شود و آقاپور صدمین گل فصل مسی‌ها را به نام خود ثبت کند.

در ادامه بازی پنج نفره میهمان، مهدی جاوید از فرصت استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل بعدی تیمش، شمار گل‌هایش را در فصل جاری رقابت‌ها به عدد ۳۲ برساند.

بازی پنج نفره میهمان برای جبران گل های خورده و تلاش شاگردان تقی‌پور برای افزایش تعداد گل های زده حاصلی را به همراه نداشت تا دیدار دو تیم با پیروزی ۴ بر صفر مس‌سونگون ورزقان به اتمام برسد و لاله های نارنجی آذربایجان موفق به کسب نوزدهمین برد فصل شان شوند.

مس‌سونگون با کسب این پیروزی ۵۷ امتیاز شده و تکیه خود را به صدر جدول محکم‌تر کرد، فرش‌آرا مشهد نیز با ۲۳ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha