• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401102416076
  • خبرنگار : 71536

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

جام حذفی فوتبال ایران با حضور لیگ‌برتری‌ها دنبال شد که حاصل دیدارهای یک شانزدهم نهایی، بازی جنجالی استقلال و تراکتور و صعود اکثریت قاطع تیم‌های لیگ برتری بود.

به گزارش ایسنا، جام حذفی فوتبال ایران به عنوان قدیمی‌ترین جام حال حاضر مسابقات باشگاهی، با ورود تیم‌های لیگ برتری، حساس‌تر شده و در مرحله یک شانزدهم نهایی شاهد چند شوک به تیم‌های لیگ برتری بودیم. البته در همین مرحله برخی از تیم‌ها مانند پرسپولیس، گل گهر و آلومینیوم به سختی به مرحله بعد راه یافتند و در حساس‌ترین مصاف این مرحله هم استقلال به لطف دو ضربه پنالتی در وقت‌های اضافه تراکتور را در جنجالی‌ترین بازی این مرحله جا گذاشت. 

تصاویر برتر مرحله یک شانزدهم نهایی را مشاهده می‌کنید:

-صلح بعد از جنگ

پرسپولیس در دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مقابل ون‌پارس اصفهان به دردسر بزرگی افتاد. شاگردان گل‌محمدی در طول ۱۲۰ دقیقه بازی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و بارها مقابل مهرابی، دروازه‌بان سبزپوش ون‌پارس و دیرک دروازه حریف مغلوب شدند تا اینکه بالاخره در ضربات پنالتی، بیرانوند به داد پرسپولیس رسید و به مرحله بعد رفت. بعد از اتمام بازی، مهرابی، دروازه‌بان ون‌پارس و گل‌محمدی همدیگر را در آغوش گرفتند تا یکی از صحنه‌های زیبای یک شانزدهم جام حذفی را رقم بزنند. 

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

-نگاه نکن!

استقلال و تراکتور حساس‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم را تبدیل به یک دیدار جنجالی کردند. ماجرا از جایی شروع شد که داور دو پنالتی برای استقلال گرفت و سر ضربه دوم هم دو بار این ضربه را تکرار کرد تا در سومین گام، یامگا گل برتری استقلال را بزند. در نتیجه این اتفاقات هادی محمدی، مدافع شماره چهار در تصویر هم اخراج شد ولی حاضر به ترک زمین نبود. در پایان مسابقه هم بگو مگوی کوچکی به وجود آمد. در نتیجه ترکش‌های بازی همچنان وجود دارد و تراکتوری‌ها که یک هفته قبل استقلال را در تبریز برده بودند، معتقدند حق تیمشان ضایع شده است. 

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

-منطقه خطر

نساجی در دیدار خانگی خود در این مرحله فجرسپاسی را ۲ بر یک شکست داد. سر گل نخست فجر سپاسی، بازیکن این تیم قصد شروع زود هنگام مسابقه را داشت که علیرضا حقیقی در حرکتی عجیب او را هل داد و بعد هم او را به تور دروازه فشار داد! حرکت عجیب حقیقی منجر به اعتراض بازیکنان فجر به رفتار این دروازه‌بان شد که داور و سایر بازیکنان مانع از شکل‌گیری درگیری شدند. اگر چه حقیقی بعد از این حرکت هم قصد کوتاه آمدن نداشت. به نظر می‌رسد حقیقی اگر توپ را هم نگیرد، قطعا بازیکن رقیب را در دروازه می‌گیرد!

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

-آرام‌ترین مسابقه جام حذفی

نقش جهان اصفهان در این مرحله میزبان سپاهان و سایپا بود که مورایس مچ فکری را خواباند و سپاهان را به مرحله بعد فرستاد. این بازی حاشیه چندانی نداشت و دو تیم سرگرم مسابقه فوتبال خود بودند. یکی از تصاویر جالب این مرحله به حضور پرنده‌ها روی زمین چمن ورزشگاه نقش جهان برمی‌گردد که فارغ از هیاهوی مسابقه، سرگرم تغذیه از چمن ورزشگاه نقش جهان در سرمای زمستان هستند. 

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

-گریز از گزند سرما

ورزشگاه آزادی بی‌توجه به هیجان دیدار استقلال و تراکتور و حواشی مسابقه، یکی از سردترین روزهای خود را سپری می‌کرد و بازیکنان نیمکت نشین روز سختی را سپری کردند. تمام بازیکنان دو تیم برای در امان ماندن از سرمای تهران پتوهایی را دور خود پیچیده بودند و قصد ترک کردن موقعیت خود را نداشتند. حتی این بازیکن نیمکت نشین استقلال هم که هیجان بازی او را از روی نیمکت جدا کرده، با همان پتوی آبی خود روی پیست تارتان قرار دارد و در همین وضعیت بازی را مشاهد می‌کند. 

تصاویر منتخب یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha