• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401102416178
  • خبرنگار : 50214

/اخبار پلیس یزد/

کشف ۱۰۲ فقره سرقت و ۱۰۸ کیلو حشیش در یزد

کشف ۱۰۲ فقره سرقت و ۱۰۸ کیلو حشیش در یزد

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۹ نفر سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان یزد خبر داد.

 سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان نیمه کاره درسطح شهرستان یزد، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان دردستورکارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند هویت سارقان را شناسایی و پس ازهماهنگی قضائی دستگیر کنند، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان سابقه دارمی باشند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: درتحقیقات به عمل آمده ۹ نفرسارق حرفه ای دراقدامات تخصصی پلیس به ۱۰۲ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان یزد اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرارمناسب روانه زندان شدند.

سردار بهدانی فرد در پایان به شهروندان توصیه کرد:اماکن خصوصی و کارگاه های خود را به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهزو ازنگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰۸کیلو حشیش در یزد  

سردار بهدانی‌فرد همچنین از کشف ۱۰۸ کیلو حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.  

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاتم در حین کنترل خودروهای عبوری در محور «چاهک - هرات» هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری «سمند» مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی این خورو ۱۰۸ کیلو حشیش که در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان «اصفهان» بارگیری شده بود تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به دادسرا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خری پلیس، سردار بهدانی فرد مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را در اولویت کاری پلیس استان یزد دانست و خاطر نشان کرد: ماموران جان برکف انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ مقابله می کنند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha