• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401102516819
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس پلیس راه استان خبر داد

تمام راه‌های همدان باز است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد

تمام راه‌های همدان باز است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان با اعلام اینکه همه راه‌های مواصلاتی استان همدان باز است، گفت: تردد در جاده‌های استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است و از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در جاده‌های استان ممانعت به عمل می‌آید.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای مواصلاتی استان هستیم، افزود: سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان حتما باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و موارد ایمنی را رعایت کنند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ در راه مانده و اسکان اضطراری را در جاده‌های استان وجود نداشته است، تاکید کرد: رانندگان حتما از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت امکان سفرهای خود را به روزهای آینده موکول کنند.

فکری با اعلام اینکه در حال حاضر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در گردنه اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه‌های استان، تردد خودروهای سنگین در مسیر گردنه اسدآباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در تمام گردنه‌های استان از جمله گردنه آوج، دخان، زاغه و همه کسی هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و تردد تنها با زنجیرچرخ در این محورها امکان پذیر است. 

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بدون زنجیرچرخ گفت: هم اکنون در محور ملایر- همدان و مسیر بزرگراه همدان- تهران شاهد بارش سنگین برف هستیم و از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت سفر ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از زنجیرچرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با بیان اینکه خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ سانحه رانندگی در جاده‌های استان اتفاق نیفتاده است، مطرح کرد: از رانندگان انتظار داریم ضمن صبر و حوصله در رانندگی از عجله و شتاب زدگی و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۶ ۱۲:۳۶

سلام راه های شهری، بین شهری و روستایی در کل کشور خوبه تعریض و خط کشی بشن و در نقاط حادثه خیز نیوجرسی نصب و نور اضافه بشه. شهرها از حالت عبوری خارج و به کمربندها هدایت شن، مخصوصا خودروهای سنگین و جاده ها توسعه پیدا کنند و راه ها نزدیک و سریع بشه و همه کشور نخان از ی جا عبور کنن. ایستگاه‌های راه آهن به بیرون شهرها منتقل ونوساری بشن و ریل به زیر زمین بره

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۱ ۲۳:۲۴

۱۰ساعت تو گردن اسد آباد ماندیم!