• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102517248
  • منبع : بازار

سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بُعدی یک سیستم سقف کاذب است که از دو جزء اصلی تشکیل شده، یک مسیر محیطی و یک غشای پارچه‌ای سبک وزن که کشیده شده و در مسیر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کارانا، سقف کشسان علاوه‌بر سقف‌ها می‌تواند برای پوشش‌های دیوار، پخش‌کننده‌های نور، پانل‌های شناور و طراحی‌های خلاقانه دیگر نیز استفاده شود.

سقف کشسان سه بعدی تنوع بالایی دارد

کاربردی بودن سقف کشسان یکی از جنبه‌هایی است که صاحبان خانه را به سمت خود جذب می‌کند، اما دلیل اصلی که مردم تصمیم به نصب سقف کشسان سه بعدی می‌گیرند، امکانات خلاقانه تقریباً بی‌حد وحصری است که ارائه می‌دهد. از آنجایی که سقف سه بعدی کشسان از پی‌ وی‌ سی ساخته شده است، می‌توان آن را در صدها رنگ و پرداخت مختلف از جمله: براق، مات، ساتن، متالیک، آینه‌ای و شفاف تولید کرد.

مزایا معایب
نصب آسان هزینه نسبتاً بالا
ظاهر زیبا

آسیب‌پذیری در برابر آسیب‌های مکانیکی

پوشش لوله‌های سقف

عدم توانایی در جلوگیری از نشت آب

سقف کشسان سه بعدی از جنس پی وی سی بوده که قابل چاپ است که به این معنی بوده که سقف کشسان شما می‌تواند تصویری از همه چیز از مناظر یا آسمان شب گرفته تا عکس‌ها یا اشکال طراحی‌شده سفارشی باشد. به عبارت دیگر سقف کشسان سه بعدی یک بوم خالی برای هر طرح هنری است که می‌خواهید، بسازید. همچنین مانند یک دیوار یا سقف معلق، نصب وسایلی مانند لوسترها، لوله‌های مختلف یا سیم برق در داخل و پشت سقف کشسان سه بعدی کاملاً بی‌خطر است.

سقف کشسان سه بعدی چیست؟

سقف کشسان سه بعدی همان سقف کشسان بوده که با ایجاد طراحی سه بعدی، جلوه‌ای زیباتر ایجاد می‌کند. نصب حرفه‌ای سقف کشسان تنها چند ساعت طول می‌کشد زیرا نیازی به آماده‌سازی سقف نیست. سقف کشسان سه بعدی از دو عنصر اصلی تشکیل شده است:

  • مسیری که چند اینچ زیر خط سقف در دیوارهای محیطی اتاق نصب می‌شود.
  • یک غشای مبتنی بر PVC که به مسیر محیطی چسبیده و کشیده می‌شود تا سطح سقفی کاملاً صاف و بی‌عیب را تشکیل دهد.

مزایا و معایب سقف کشسان سه بعدی

مزایا و معایب سقف کشسان سه بعدی به صورت خلاصه در ذیل ذکر شده است:

  • فقط سیستم‌های سقف کشسان سه بعدی یک سطح سقف کاملاً مسطح دارند، درست مانند یک ورق شیشه.
  • سقف کشسان با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد. مجبور نیستید سقف را بارها و بارها رنگ کنید.
  • سقف‌های کشسان هرگز ترک نمی‌خورند و فرو نمی‌ریزند.
  • سقف کشیده در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و ضد رطوبت است.
  • اگر یک روکش براق برای سقف کشسان خود انتخاب کنید، فضای اتاق شما را از نظر بصری بزرگ‌تر می‌کند.
  • نصب سقف کشسان نیازی به آماده‌سازی سطح سقف موجود ندارد. به عنوان مثال، اگر سقف معمولی در زیرزمین ندارید و می‌خواهید تمام آن لوله‌ها و کابل‌ها را بپوشانید، توصیه می‌کنیم از سقف کشسان سه بعدی استفاده کرده و از هزینه‌های بیشتر برای گچ‌کاری جلوگیری کنید.
  • سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی ایمن و بادوام است

سقف کشسان سه بعدی دارای گواهینامه آتش‌سوزی بوده که به این معنی است که 100٪ ضد حریق هستند. علاوه بر این ضد آب، ضد میکروب و ضد حساسیت هستند و هیچگونه گرد و غباری تولید نمی‌کنند. در مورد دوام سقف کشسان سه بعدی، آنها هرگز پوسته پوسته نشده و لک نمی‌گیرند. همچنین طراحی آنها نیز محو نمی‌شوند و یک سقف کشسان 20 ساله دقیقاً مانند روزی است که شما آن را نصب کرده‌اید.

محل نصب سقف کشسان

سقف کشسان با جنس مناسب و تطبیق‌پذیری طراحی، گزینه ایده‌آلی برای سقف بخش‌های مختلف خانه شماست. با نصب سقف کشسانی براق در آشپزخانه، اتاق ناهارخوری یا اتاق نشیمن، حسی شیک و پر زرق و برق به آن اضافه کنید. 

سقف سه بعدی اتاق خواب

در اتاق خواب کودکان می‌توانید یک سقف کشسان سه بعدی چاپ شده طراحی کنید که شخصیت‌های انیمیشن مورد علاقه پسر یا دختر شما را نشان دهد. یک اتاق سینمای خانگی می‌تواند سقفی کشیده داشته باشد که آسمان شب را کامل با ستاره‌های چشمک‌زن به تصویر می‌کشد که توسط فیبر نوری می‌درخشند. استفاده از سقف کشسان مناسب برای اتاق خواب، هر آنچه را که می‌خواهید را برای شما به تصویر می‌کشد.

سقف سه بعدی آشپرخانه

آشپزخانه به عنوان مرکز خانه‌های ایرانی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. استفاده از سقف کشسان سه بعدی مناسب برای آشپزخانه، جلوه و نمای آن را زیر و رو می‌کند. معمولاً در آشپزخانه‌های سقف کشسان سه بعدی با طراحی آسمان، گل و حتی کهکشان استفاده می‌شود. انتخاب نوع طرح سقف کشسان 3 بعدی به سلیقه شما بستگی دارد. 

قیمت سقف کشسان سه بعدی 1401

قیمت سقف سه بعدی همیشه ثابت نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت سقف کشسان سه بعدی تحت تأثیر 4 عامل مهم است. نوع نورپردازی و لامپ‌هایی که در پشت سقف کشسان سه بعدی استفاده می‌شوند در تعیین قیمت آن مؤثر است. همچنین نوع پروفیل‌هایی که در نصب این سقف‌ها استفاده می‌شود در تعیین قیمت نهایی آن تأثیرگذار می‌باشد. نوع پارچه کشسانی که انتخاب می‌کنید و همچنین هزینه‌های حمل و نقل ونصب آن عوامل مهم دیگری هستند که بر قیمت آن مؤثر هستند.

سقف کشسان سه بعدی

اجرای سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان شما از طریق یک مسیر آلومینیومی که به هر چهار دیوار نصب شده است به اتاق شما متصل می‌شود؛ اگر قرار است سقف فضای بزرگی را بپوشاند، باید مسیرهای آلومینیومی در فواصل زمانی در سرتاسر سقف تعبیه شوند تا پانل‌های پارچه‌ای به هم متصل شوند. به منظور نورپردازی بهتر، وسایل روشنایی و سایر سیستم‌ها را بالای سقف قرار دهید. ابتدا سکوهایی را برای وسایل روشنایی یا سایر سیستم‌ها (مانند هشدارهای دود) به سقف اصلی وصل کنید. ارتفاع سکو را طوری تنظیم کنید که به راحتی بتوان وسایل مربوطه مانند چراغ‌ها را از سقف کشیده و در جای خود قرار داد.

هنگامی که پارچه به حالت ارتجاعی بهینه رسید، ابتدا روی قفسه آلومینیومی، تایل‌های کناری نصب می‌شود. حلقه‌های تقویتی به سقف کشسان سه بعدی چسبانده می‌شوند و سپس داخل آن بریده می‌شوند تا حفره‌هایی برای وسایل نور و سایر سیستم‌ها ایجاد شود. وسایل به کابل‌ها متصل شده و از طریق سوراخ‌ها کشیده می‌شوند و سپس فنرها به سکوهای ثابت بالای بوم درگیر می‌شوند. در نهایت هرگونه اثر دست یا رد روی بوم سقف با یک پارچه مرطوب پاک می‌شود. سقف کشسان شما اکنون نصب شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha