• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102517309
  • خبرنگار : 30147

دوری راه و یخبندان برخی دانشجویان را خوابگاه‌نشین کرد

دوری راه و یخبندان برخی دانشجویان را خوابگاه‌نشین کرد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: دوری راه و برودت و یخبندان جاده‌ها موجب شد که علی‌رغم تعطیلی دانشگاه‌ها برخی دانشجویان دختر و پسر که مسیرشان دور بود، نتوانند به شهر خود بروند و مجبور به ماندن در خوابگاه شدند.

امین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در پی کاهش دما و افت فشار گاز، به دلیل قطعی گاز، خوابگاه‌های دانشجویی مرکز آموزش عالی کاشمر به سوخت جایگزین مجهز شد.

وی اظهار کرد: روز گذشته در پی افت فشار گاز که در شهرستان اتفاق افتاد، خوابگاه‌های این مجموعه دانشگاهی هم با قطعی گاز مواجه شد که با تمهیدات اندیشیده شده در کمترین زمان ممکن سه خوابگاه دانشجویی این مرکز به سوخت جایگزین مجهز و برای دانشجویانی که امکان پخت و پز نداشتند، غذای مورد نیاز تهیه شد.

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر با بیان اینکه این مرکز مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده طی روزهای گذشته تعطیل شد و آزمون‌های پایان‌ترم دانشجویان در این مرکز برگزار نشد، خاطرنشان کرد: هرچند تعدادی از دانشجویان غیربومی دختر و پسر به دلیل مسافت طولانی محل تحصیل با محل سکونتشان به رغم تعطیلی در خوابگاه ماندند تا برای امتحانات حاضر باشند اما قطعی گاز خوابگاه برای آنان مشکل‌ساز شد که خوشبختانه در سریع‌ترین زمان رفع مشکل و گرمایش با سوخت جایگزین در خوابگاه‌ها تامین شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشجویان تا پایان مهلت مقرر جهت خدمات‌دهی به آنان در نیم‌سال اول امکان استقرار در خوابگاه را دارند اما از چهارشنبه، ۲۸ دی‌ ماه، خوابگاه‌ها به دلیل تعطیلات پایان‌ترم امکان خدمات‌دهی به دانشجویان را ندارند.

حسینی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و تعطیلی مراکز دانشگاهی با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پایانی دی‌ماه، امتحانات نیمسال اول دانشجویان مجازی برگزار نمی‌شود در واقع به دلیل مشکل قطعی گاه و بیگاه اینترنت و ارزشیابی دروس بر اساس آموزش حضوری، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: از ۱۳ تا ۲۰ بهمن‌ ماه به صورت حضوری دانشجویان در دانشگاه حضور یافته و باقی امتحانات نیم‌سال اول برگزار می‌شود. همزمان نیز امکان انتخاب واحد برای ترم جدید فراهم است.

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار کرد: از ۲۳ بهمن ماه‌ ترم جدید دانشجویان آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha