• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401102517351
  • خبرنگار : 50037

فرماندار بهار:

تمام راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بهار باز است

تمام راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بهار باز است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار از باز بودن تمامی راه‌های اصلی مواصلاتی و روستایی این شهرستان خبر داد.

روح‌الله نباتی یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در جریان بازدید از روند عملیات خدمت‌رسانی به مردم در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: خوشبختانه با پیش بینی‌های انجام شده، مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گردنه ها، محورهای شریانی و اصلی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کردند.

وی افزود: با همکاری مردم روستاها و با تدابیر اتخاذ شده توسط بخشداری ها و همکاری دهیاری‌ها شاهد به‌کارگیری تراکتور و نصب تیغه برف روبی برای تسریع در عملیات خدمت رسانی به مردم در روستاها هستیم.

رئیس ستاد بحران شهرستان بهار در ادامه با قدردانی از نحوه خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: همکاری مردم شهرستان و تلاش نیروهای امدادی، عملیاتی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری تردد ایمن و روان در سراسر محورهای مواصلاتی شهرستان و خدمات‌رسانی به رانندگان، مسافران و مردم ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۵ نفر راننده با ۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم ازلودر، گریدر، مایلر اتوماتیک، مایلر دستی، تراکتور با تیغه برف روبی کمپرسی سنگی، خاور نیسان، مینی لودر، بابکد و بنز تک حدود ۱۴۶۰ تن ماسه و نمک در راه‌های اصلی و روستایی پاشیده‌اند.

نباتی ادامه داد: پرسنل راهداری، شهرداری‌ها و بخشداری ها اقدام به برف روبی و نمک پاشی و گشایش راه ها کرده اند و خوشبختانه تمامی شریان راه‌های اصلی و روستایی باز بوده  و از دیروز در بعضی نقاط صعب العبور و گردنه های برف گیر پنج تا شش بار برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ۴۴ امدادگر و پرسنل هلال احمر شهرستان و استان در حال امدادرسانی بوده و حدود ۱۰ مورد رهاسازی و امداد خودرو صورت گرفته و ۱۰۰۰ عدد بسته تغذیه نیز بین نیروهای راهداری و افرادی که در راه مانده و اسکان اضطراری یافتند، توزیع شده است.

نباتی با بیان اینکه ۱۲ مکان در نقاط مختلف شهرستان واقع در مساجد راه‌های اصلی و فرعی تجهیز و برای اسکان اضطراری آماده شده است، اظهار کرد: دستگاه ها موظف هستند در راستای کاهش مدیریت مصرف گاز، موتورخانه‌ها را یک‌ ساعت پیش از آغاز کار روشن و همچنین یک ساعت بعد از تعطیل شدن آن را خاموش کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، وی با اشاره به اینکه تا این لحظه شاهد قطع گاز یا افت فشار گاز در شهرستان بهار نبوده‌ایم، گفت: با این وجود از مردم شهرستان درخواست داریم تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha