• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102517388
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال:

گیتی‌پسند روی دور پیروزی

گیتی‌پسند روی دور پیروزی

ایسنا/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در یک بازی نفس‌گیر و جذاب پس از پیروزی در ست دوم و سوم و کام‌بک نیان الکترونیک از ست چهارم، با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و نیان الکترونیک خراسان امروز(یکشنبه، ۲۵ دی‌ماه) در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت گیتی‌پسند پس از یک بازی نزدیک و نفس‌گیر ۳ بر ۲ پیروز زمین شد.

سعید عقیلی ست نخست را با ترکیب محمد باقری، رمضان صحبتی، امیر کرمی، سهند الله‌وردیان، مرصاد آقاجانی، حسین ولایی و مهران توانا آغاز کرد. از سوی دیگر حامد صمدی بازیکنانی همچون سید محمد موسوی، یونس جوان، علیرضا بهبودی، امین علوی، علیرضا فراهانی و امین رضوی را به زمین فرستاد.

در ست نخست دو تیم تا امتیاز ۱۱ پا به پای هم پیش رفتند و گیتی‌ها با دو دفاع ۳ نفره تمیز از حریف خراسانی پیش افتادند. اما حریف خراسانی اختلاف را جبران کرد و دوباره کار در امتیاز ۲۰ به تساوی کشید. این بار نیز گیتی‌پسند با تکیه بر اسپک‌های قدرتی و سرعتی آقاجانی و کرمی کار را پیش برد تا اختلاف امتیازی را افزایش دهند اما در دقایق آخر با اشتباه مهران توانا لیبرو گیتی‌ها، نیان الکترونیک خراسان توانست ست اول را با حساب ۲۶ بر ۲۴ از پیروز شود.

در ست دوم روند امتیاز به امتیاز تیم‌ها ادامه داشت تا اینکه سهند الله‌وردیان و حسین ولایی در خط سرویس قرار گرفتند و فاصله امن ۶ امتیازی را برای گیتی‌پسند ایجاد کردند.

روند امتیازگیری گیتی‌ها تا امتیاز ۱۹ بر ۱۱ ادامه داشت تا نیان الکترونیک را مجبور به استفاده از وقت استراحت کردند، در این ست بربست هم به جمع گیتی‌ها اضافه شد تا در نهایت، گیتی پسندِ با انگیزه این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نام خود ثبت کرد.

صمدی سومین ست بازی را با آوردن مهدی جلوه به ترکیب تیمش آغاز کرد، اما باز هم امتیازات گام به گام پیش رفتند تا حساب کار ۱۵ بر ۶ شود.

 در این ست تیم‌ گیتی‌پسند قصد عقب نشینی نداشت و با افزایش اختلاف امتیازی به برتری خود ادامه دادند، تا در پایان ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ ست سوم به نام گیتی‌پسند ثبت شود.

رفت و برگشت‌های چندباره توپ در ست چهارم نیز ادامه داشت و هیچ کدام از تیم‌ها حاضر به عقب‌نشینی نبودند تا بالاخره در امتیاز ۱۵ نیان الکترونیک خراسان فاصله را شش امتیازه کرده و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز ست چهارم شد تا کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود.

اما در ست پنجم تجربه گیتی‌پسندی‌ها بر خستگی بازیکنان نیان‌الکترونیک خراسان پیشی گرفت و در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نام گیتی پسند اصفهان ثبت شد و نیان الکترونیک خراسان را با شکست بدرقه کردند.

به گزارش ایسنا، برخورد و رفتار عجیب مربی نیان و سید محمد موسوی در پایان این رقابت جنجال‌آفرین شد تا  درگیری‌ها در لیگ والیبال همچنان بحث برانگیز باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha