• یکشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102517396
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل استاندارد لرستان:

زنان در نظام اسلامی و دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای دارند

زنان در نظام اسلامی و دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای دارند

ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: علاوه بر تأکیدات نظام، در دولت سیزدهم نیز به جایگاه زنان توجه ویژه‌ای شده است.

وحید والی‌زاده مرادی، بیست و پنجم دی ماه در مراسم تجلیل از زنان شاغل اداره‌کل استاندارد که بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد اظهار کرد: زنان شاغل در ادارات لرستان، نه تنها در تعالیم اسلامی و تأکیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی دارند، بلکه در دولت سیزدهم و مدیریت استاندار نیز دارای مرتبه و جایگاه بالایی هستند.

وی با بیان تأکید دکتر اسلام‌پناه، ریاست سازمان استاندارد بر اینکه اهمیت جایگاه زنان بیش از گذشته است، افزود: بر خلاف تبلیغات دشمن در چند ماه اخیر، زنان در ادارات دارای جایگاه و مورد توجه و احترام هستند.

والی‌زاده مرادی به تأکیدات استاندار لرستان به مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و افزود: استاندار به استفاده مدیران از ظرفیت و توانمندی بانوان در سمت‌های مختلف به مدیران اجرایی تأکیدات زیادی داشته و دارد.

در ادامه فریبا ولی‌پور عالم، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان نیز ضمن تبریک این ایام، به برشمردن ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته و افزود: بلند همتی ایشان در پیگیری امور سرلوحه بانوان این سرزمین است، ایشان الگوی کامل و جامع در همه ابعاد برای زنان هستند.

وی در ادامه افزود: جامعه‌ای به پیشرفت دست خواهد یافت که در آن زن و مرد هم پای یکدیگر برای پیشرفت و تعالی جامعه کار و تلاش کنند و در این زمینه نقش بانوان به‌عنوان مادر و مربی، ستودنی است.

ولی‌پور عالم در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در راستای پرورش نسل جوان، بیان کرد: در جامعه امروز بزرگ‌ترین مجاهدت بانوان فرزندآوری، تربیت فرزندان صالح و خدمت به خانواده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha