• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102617638
  • خبرنگار : 30188

تور کیش؛ جذاب‌ترین مقصد داخلی برای تعطیلات

تور کیش؛ جذاب‌ترین مقصد داخلی برای تعطیلات

بی‌شک کیش زیبایی‌های شگفت‌انگیز و آب‌وهوایی دلپذیری در عید نوروز دارد و مهم‌تر این که با توجه به استقبال بی‌نظیری که هر ساله توسط مسافران دیده شده، به عنوان سومین مقصد محبوب مسافران نوروزی نام برده می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سفرآریا، هر سال با شروع بهار مسافران  بسیار زیادی از سراسر ایران خود را به کیش می‌رسانند و سال نو و تعطیلات عید خود را در کنار خانواده‌شان با جزیره کیش و در کنار دریای نیلگون پارس تحویل می‌کنند و خاطرات مهم و به یادماندنی‌ای  در تور کیش از تهران ویژه نوروز به ثبت می‌رسانند.

با توجه به مسافت طولانی و سختی مسیرهای زمینی، بهترین و آسان‌ترین راه سفر به کیش بی‌تردید از طریق هواپیما و همراه‌شدن با تور هوایی کیش ویژه نوروز 1402 می‌باشد و این که نرخ تمام شده تور کیش نوروزی که کاملاً به نرخ بلیط هواپیما شما بستگی دارد این روزها از سمت مجموعه مسافرتی سفریار مشخص شده است و شما می‌توانید با ورود به سایت این آژانس متنوع‌ترین تورهای عید کیش را مشاهده و رزرو نمایید. ضمناً قیمت بلیط هواپیما کیش در طی سال بسیار متفاوت ارائه می‌شود و تغییر نرخ بلیط هواپیما به ایام پیک و غیر پیک، حجم مسافران و برگزاری نمایشگاه‌ها و کنسرت‌های مختلفی که در جزیره برگزار می‌شود، بستگی دارد.

خوب موضوع مهم این پکیج‌های مسافرتی قیمت تور کیش نوروز است که باید گفت نرخ تورها بسته به زمان حرکت تور، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل، نوع وسیله حمل ‌و نقل، نوع کلاس پروازی و خدمات تور می‌تواند متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از به‌روزترین لیست قیمت تورهای کیش نوروزی در هر زمان و شرایطی به سامانه معتبر سفریار آریا مراجعه کنید؛ این مجموعه مسافرتی با تضمین کمترین قیمت همواره به مسافران عزیز خدمات‌رسانی می‌کند اما آژانس سفریار به شما پیشنهاد می‌کند هر چه سریع‌تر جهت رزرو تور کیش ویژه نوروز 1402 اقدام فرمایید، مخصوصاً اگر قصد سفر در نیمه اول فروردین یا بین تاریخ 28 اسفند 99 تا حدود 5 فروردین 1402 را دارید، با توجه شلوغی و تقاضای زیاد برای تاریخ‌های فوق ظرفیت هتل‌ها و قطارها سریع‌تر از سایر تاریخ‌ها پر شده و یا قیمت به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

تور کیش؛ جذاب‌ترین مقصد داخلی برای تعطیلات

در ادامه توصیه ما برای به حداقل رساندن هزینه‌های سفرتان به این مقصد، رزرو یا خرید تور کیش نوروزی از آژانس‌های هواپیمایی و یا چارترکننده‌ها می‌باشد و ضمناً این موضوع به خصوص در مورد تور نوروز کیش از تهران، بسیار تأثیرگذار می‌باشد و نرخ هزینه‌های شما را به شدت کاهش خواهد داد. قیمت تور کیش نوروز 1402 به دو عامل اساسی بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت شما برمی‌گردد و معمولاً تورهای کیش به صورت پکیج به مسافران ارائه می‌شود و شما این امکان را ندارید که پرواز رفت و برگشت خود را تغییر بدهید.

موضوع مهم بعدی این است که دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه کیش نوروزی به دو عامل اساسی خدمات تور و سود آژانس‌های هواپیمایی بستگی دارد؛ برای مثال در یک تور بهار کیش خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل محل اقامت، گشت جزیره، بلیط تفریحات جزیره و ترانسفر فرودگاهی و... به شما ارائه خواهد شد و در یک تور کیش بهاری دیگر، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت تنها به شما ارائه می‌گردد که بالطبع هزینه تور اولی از هزینه تور دومی بیشتر خواهد بود. در نهایت برای رزرو تور کیش با بهترین قیمت، کافیست پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای کیش در وب‌سایت سفریار که به شما نمایش داده می‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید. در مرحله بعد هم می‌توانید از میان پیشنهادهای موجود، بلیط هواپیما کیش رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی دهید.

تور کیش؛ جذاب‌ترین مقصد داخلی برای تعطیلات

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی سفریار تماس می‌گیرید؛ مشاوران این آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، تورهای متنوع کیش را برای شما رزرو می‌کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس‌های مختلف گردشگری ایران، ارائه می‌شوند. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از تورها می‌خواهید ثبت‌نام کنید، هدف ما ارائه ارزان‌ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی کیش در تعطیلات سال نو به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای کیش به سایت safaryaar.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha