• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401102617818
  • خبرنگار : 71214

کاهش نرخ در بازار ارز

کاهش نرخ در بازار ارز

نرخ ارز در بازار امروز با کاهش نسبی همراه شده است و مردم بیشتر از دیروز در این بازار در رفت‌ و آمد بودند.

بر اساس گزارش میدانی ایسنا از بازار ارز، وضعیت امروز بازار و نرخ دلار و یورو نسبت به دیروز با کاهش نسبی همراه شده و دلالان نیز قیمت‌هایشان را قدری پایین آوردند.

گرچه مردم بیشتر از روز گذشته در خیابان و میدان فردوسی بین صرافی‌های مختلف در رفت و آمد بودند اما نرخ ارز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. قیمت هر دلار آمریکا با کاهش حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومانی همراه شده است.

صرافی‌ها هر دلار آمریکا را ۳۸ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار ۸۰۰ تومان می‌خرند و نرخ فروش آن‌ها در حدود ۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان در نوسان است.

نرخ یورو در صرافی‌ها نیز نسبت به دیروز مقداری کاهش یافته است.

دلالان هم مانند همیشه که در روزهای کاهش قیمت، مقاومت خود را می‌شکنند تا از بازار عقب نمانند امروز نیز نرخ‌های خود را تا حدود ۵۰۰ تومان نسبت به دیروز کاهش داده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۶ ۲۳:۲۱

هرکس غیرت داره دلار نخره تاارزش پول ملی بره بالا سرمایه اش هم کم نشه دوماه دلار نخرند همه چی سقوط می کنه .باکی لج کردیم خودرو هم دوماه نخرند یک سوم قیمت میشه اونم تمام قسط یکبار امتحان کنیم کمر سرمایه دار. و دلال رو بشکنیم

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۶ ۲۳:۵۳

هروز خبر کاهش نرخ دلار میزنید ولی معلوم نیست چطور دلار از ۷ تومان شده ۴۰۰۰۰ تومان؟ شاید یواشکی میره بالا به شما نمیگه؟ من شما بودم بیشتر بررسی میکردم.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۷ ۱۰:۳۱

اقتصاد ایران نیاز به عزم جدی داره نمیشه برنامه بودجه ناصحیح باشه رانت اختلاس و فساد باشه ولی اقتصاد درست بشه

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۷

همه چیز با نخریدن درست میشه فقط کافیه سه ماه دلار نخریم مگه می‌میریم خودرو نخریم مگه پیاده می‌مونیم به خدا مشکل از خود ما مردمه غفکر میکنیم می‌خواهیم تا ده هزار سال زنده بمونیم که فقط به فکر اضافه‌کردن سرمایه آیم

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۱

افزایش قیمت دلار از ده ها سال قبل شروع شده ، ادامه یافته و ادامه خواهد داشت. مهم افزایش قیمت دلار نیست مشکل اینه که بلافاصله پس از گرون شدن دلار همه کالاها و خدمات افزایش قیمت می یابند و این همون دلیلیه که مردم دلار می‌خرند. همیشه هم کسانی که می‌توانستند دلار بخرند و نخریدند متضرر شدند.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۸ ۰۰:۴۷

نخرید خوب تقاضا میره بالا گرون میشه .