• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102618014
  • خبرنگار : 30188

انواع مبل چستر

انواع مبل چستر

خرید مبلی شیک، زیبا، راحت و در عین‌ حال به‌روز و باکیفیت، دغدغه اغلب کسانی است که در جست‌وجوی مبلمان جدید هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ساردین چوب، مبل چستر به عنوان یکی از مبل‌های متفاوت به‌واسطه طراحی خاص و شیکی که دارد در صدر انتخاب‌های لوکس‌پسندان است.

اما هر مبل لمسه‌دار و دکمه‌داری، مبلمان چستر اصل نیست. زمانی متوجه این نکته می‌شوید که مبل‌های فیک بازاری را با مبل چستر ساردین چوب مقایسه کنید. ست‌کردن این مبل خارق‌العاده با سبک‌های مختلف دکوراسیون امری آسان است که استقبال ویژه بانوان از مدل‌های مبلمان چستر را به همراه دارد.

هر چستری مبل چستر اصیل نیست

شناختن ویژگی‌ها و ساختار اصلی یک مبلمان چستر اصیل و درجه یک از بندهای ویژه راهنمای خرید مبل چستر است. مبلمان چستر در اصل یک مبل اصیل انگلیسی است که اولین‌ بار به دستور شاهزادگان تولید شد. این مبل در واقع کاناپه‌ای راحت و مرغوب است که به کمک دکمه‌های فراوان با ظرافت هر چه‌ تمام‌تر لمسه‌کاری می‌شود.

ویژگی بارز این مبلمان عمق مناسب و یکدست لمسه‌ها در قسمت‌های مختلف آن است. قسمت پشتی و دسته‌های مبل چسترفیلد به‌طور معمول کوتاه و به یک اندازه طراحی می‌شوند که زیبایی بی‌نظیری به آن می‌بخشند. با این اوصاف هر مبل حاوی لمسه و دکمه، چسترفیلد نیست. بسیارند اجناس فیکی که به‌عنوان مبلمان چستر به مشتریان ارائه می‌شوند در حالی‌ که هیچ اصالتی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

چرا مبل چستر بخریم؟

زیبایی، اصالت، ماندگاری، ظاهر لوکس و البته قیمت نسبتاً مناسب از مؤلفه‌های اصلی انتخاب مبلمان هستند که همه آن‌ها در مبل چستر یافت می‌شوند. اما از میان این‌ همه مدل متنوع مبل چرا مبلمان چسترفیلد بخریم؟!

لوکس و متفاوت

انتخاب مبلمان شیک و لاکچری خواسته بسیاری از خریداران مبل است. مبلمان چستر جزء برترین و شیک‌ترین انواع مبل‌های موجود در بازار است که ظاهری فوق‌العاده به منزل و محل کار می‌بخشد.

راحت و خوش‌ساخت

این مدل مبلمان در عین ظرافت و جذابیت ظاهری که دارد، به حدی راحت است که می‌توان مدت‌ها روی آن بدون هیچ خستگی نشست.

مدل‌های متنوع

تنوع مبل چستر، نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. مدل انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکیه‌ای و... محبوب‌ترین مدل‌ها هستند. البته که مبل ال ساردین چوب که توسط مجموعه بزرگ ساردین طراحی می‌شود، مدل ویژه آن است.

انتخابی ویژه برای هر سبک دکوراسیون

ساختار ویژه مبل‌های چستر آن‌ها را انتخاب ویژه برای سبک‌های سلطنتی، سبک کلاسیک، سبک‌های مدرن و حتی اسپرت بدل کرده است. در اصل زیبایی چستر در حدی است که در هر محیطی جذابیت و کارایی دارد.

لازم نیست هر روز عوضش کنی!

صدها سال از طراحی اولین کاناپه چستری می‌گذرد و هنوز که هنوز است این مبل جذاب و پرطرفدار محسوب می‌شود. جذابیت، زیبایی و کارایی این مدل مبل در گذر زمان هیچ تغییری نمی‌کند. از این‌ رو انتخاب برتر کسانی است که دیر به‌ دیر مبلمان عوض می‌کنند.

معرفی مبل چستر

مدل‌های متنوع مبلمان چستر، انتخاب را آسان می‌کنند

مبل چستر علاوه بر مدل اصیل انگلیسی، به اقتضای نیاز مشتریان در طرح‌ها و مدل‌های مختلف قابل تهیه است. برخی مدل‌های پرطرفدار و شیک مبلمان چستر که در ساردین چوب ارائه می‌شوند، شامل موارد ذیل هستند:

مبل چستر فرانسوی

مدل چستر فرانسوی ترکیبی از چستر و فرانسوی است که ظاهری مدرن و زیبا دارد. این مدل در انواع رنگ‌ها قابل تهیه است.

مبل ال چستر

مدل ال چستر را می‌توان مدرن‌ترین مدل مبلمان چستر نامید که علاوه‌بر ظاهر مدرن، حجم کمی را هم اشغال می‌کند.

مبلمان چستر ایتالیایی

مدل ایتالیایی این مبلمان را می‌توان راحت‌ترین نوع آن دانست که به طور معمول از چرم‌ مرغوب تهیه می‌شود.

مدل چستر قایقی

این مبل ترکیبی از مبل مدرن و مبل مدل چستر است که ساختاری بسیار راحت دارد. این مدل در انواع رنگ‌های خنثی، گرم و فانتزی نیز قابل تهیه است.

مدل چستر ترکیه

مبل چستر ترکیه ساده‌تر از مدل چستر اصلی است. در واقع این مدل به دلیل ساختار متفاوت انتخابی مناسب برای منازل ایرانی است.

معرفی مبل چستر

مبل چستر برای کجا خوبه؟

یکی از علل محبوبیت مبل چستر، کارایی و تناسب آن با فضاهای مختلف صمیمی و رسمی است. در واقع این مدل مبل را می‌توان بنا به نیاز در خانه و محل کار نیز استفاده کرد. ظاهر شیک و لاکچری این مدل، محیط کار را از سادگی درآورده و نگاه‌ها را جذب می‌کند. برخی از موارد استفاده از این مدل پرطرفدار به شرح ذیل هستند:

  • منزل نوعروس‌های خوش‌سلیقه
  • منازل سلطنتی و مدرن
  • آرایشگاه‌های مردانه و زنانه
  • منازل بزرگ
  • مؤسسات و دفاتر وکالت
  • آژانس‌های مسافرتی
  • فرش‌فروشی‌های عمده
  • سالن انتظار پزشکان
  • سالن‌ها و کلینیک‌های زیبا

راهنمای خرید مبل چستر ایده‌آل

توجه به راهنمای خرید مبل چستر شما را در خریدی لوکس، مطلوب و صد البته به‌صرفه یاری می‌کند. مهم‌ترین نکات در انتخاب مبل چستر شامل این موارد هستند:

  1. انتخاب یکی از انواع مبل چستر بر اساس سبک دکوراسیون منزل
  2. توجه به متراژ فضای قرارگیری مبلمان و انتخاب حجم متناسب با فضا
  3. انتخاب رنگ پارچه متناسب با سایر اجزای دکوراسیون منزل
  4. دقت در جنس پارچه و کیفیت آن
  5. خرید از تولیدکننده به دلیل حذف واسطه و قیمت مناسب

چنانچه قصد خرید مبلی اصیل، با کیفیت و ارزان دارید، ساردین چوب را فراموش نکنید. مجموعه ساردین چوب به عنوان تولیدکننده خوش‌نام انواع مبلمان چستر، ال، فرانسوی، مدرن و... را به صورت آنلاین و حضوری به کاربران گرامی ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha