• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102618154
  • خبرنگار : 50093

برد مهم شریعت نوین و تساوی بدموقع پشتیبانی نزاجای مشهد

برد مهم شریعت نوین و تساوی بدموقع پشتیبانی نزاجای مشهد

ایسنا/خراسان رضوی تیم‌های مشهدی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نتایج متفاوتی دست یافتند.

در چارچوب هفته یازدهم گروه نخست لیگ سه فوتبال کشور روز گذشته نمایندگان مشهد به مصاف رقبای خود رفتند که به ترتیب یک برد، یک تساوی و یک شکست کسب کردند.

پشتیبانی نزاجا در شهر نور به مصاف شهید سجودی بابل رفت که با گل دقایق پایانی هادی کیان‌پور توانست بازی را به تساوی یک بر یک کشانده و از شکست برابر حریف خود فرار کند. شاگردان عماد هاشمی با کسب یک امتیاز خارج از خانه ۱۶ امتیازی شده و در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

پشتیبانی علی‌رغم شانس اندکش برای صعود به مرحله نهایی کار بسیار سختی در پیش دارد. علاوه بر اینکه سربازان مشهدی در ۲ دیدار پیش‌روی خود نیاز مبرمی به ۶ امتیاز حداکثری دارند، باید منتظر شکست رقبای خود در هفته‌های آتی باشند.

نادر دیگر نماینده مشهد در همین گروه نیز در بجنورد با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال نوین بجنورد شد و با ۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول باقیماند تا امیدها برای بقای دیگر نماینده مشهد در لیگ ۳ فوتبال کشور از بین رود.

شریعت نوین نیز روز گذشته در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف ستارگان سرخ صدر جدولی رفت که در نهایت با تک گل حمید غلامی توانست بر حریف تهرانی خود غلبه کند.

شریعت نوین با این پیروزی ۲۱ امتیازی شده و به صدر جدول گروه نخست لیگ ۳ فوتبال کشور راه یافت. ستارگان سرخ آسیا نیز با این شکست ۲۰ امتیازی باقیماند و به جایگاه دوم جدول رسید.

پس از شریعت نوین و ستارگان سرخ آسیا، شهرداری گنبد با ۱۹ امتیاز، شهید سجودی بابل با ۱۸ امتیاز، وحدت اغشت با ۱۷ امتیاز و پشتیبانی نزاجای مشهد با ۱۶ امتیاز در رده‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته ۳ فوتبال کشور قرار دارند.

تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود می‌کنند و تیم‌های سوم تا پنجم جهت رقابت در فصل آتی لیگ ۳ فوتبال کشور در جدول حفظ خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha