• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401102718360
  • خبرنگار : 71129

بازدید شویگو از سربازان روسی در اوکراین/رایزنی درباره افزایش نظامیان روسیه به ۱.۵ میلیون پرسنل

بازدید شویگو از سربازان روسی در اوکراین/رایزنی درباره افزایش نظامیان روسیه به ۱.۵ میلیون پرسنل

شویگو امروز (سه شنبه) از سربازان روسی گروه "ووستوک" مستقر در اوکراین بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، سرگئی شویگو، وزیر دفاع از مقر سربازان گروه ووستوک که در اوکراین فعال هستند، بازدید کرد.

وی همچنین گزارش مربوط به اوضاع کنونی در منطقه نبرد و اقدامات صورت گرفته از سوی نیروهای گروه ووستوک را از زبان ژنرال "رستم مرادف"، مسئول نیروها شنید.

وزیر دفاع روسیه همچنین به تلاش‌های این گروه برای تضمین حمایت کامل و جامع از نیروهای حاضر در جنگ اوکراین، سازماندهی اقدامات مقاوم سازی و ایجاد شرایطی برای ارسال تجهیزات و مایحتاج لازم برای سربازان در صحنه نبرد و همچنین اقدامات پزشکی و واحدهای لجستیکی توجه ویژه نشان داد.

شویگو در ادامه از پرسنل نظامی ارتش روسیه بابت فعالیت شجاعانه در اوکراین قدردانی کرده و به اعضای این گروه پاداش اهدا کرد و گفت: شما از سرزمین پدری ما دفاع می‌کنید، به آنهایی که نیازمندند، کمک می‌کنید و هرآنچه لازم است برای نزدیکتر شدن به پیروزی انجام می‌دهید.

همچنین وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که سرگئی شویگو با رهبری ارشد نیروهای مسلح روسیه درباره اجرای تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مبنی بر افزایش تعداد نظامیان به ۱.۵ میلیون پرسنل دیدار کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: وزیر دفاع روسیه در نشستی با معاونان وزیر دفاع، فرماندهان کل نیروهای مسلح و فرماندهان روس درباره اجرای تصمیم رئیس‌جمهوری روسیه مبنی بر افزایش تعداد نیروهای نظامی روسیه به ۱.۵ میلیون پرسنل دیدار کرد. چنین تغییراتی که باید با تامین تسلیحات و ایجاد زیرساخت‌های لازم هم هماهنگ شود، قرار است در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۶ انجام شود.

سرگئی شویگو هم در این رابطه گفت که برای اطمینان یافتن از افزایش تعداد نیروهای ارتش روسیه، توجه ویژه به استخدام پیمانکاران، اطمینان از تامین به موقع تجهیزات و همچنین افزایش محل دفن زباله‌های صنعتی در مناطق نظامی موجود و مناطق جدید روسیه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۵

شویگو در اوکراین به سربازان روسی پاداش اهدا کرد.....اوکراین سرزمین پدری روس؟؟؟!!!!