• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401102718604
  • منبع : باشگاه دانشجویان

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «کمیستریوم»

انتشار شماره جدید نشریه دانشجویی «کمیستریوم»

انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد، شماره سیزدهم ماهنامه «کمیستریوم» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «کهکشان راه شیمی»، «شیمیدونی»، «بیوشیمی»، «نیش زنبور عسل»، «رژیم صحیح»، «شیمی فیزیک»، «برنامه‌نویسی در شیمی»، «پایتون در شیمی»، «دانستنی‌های شیمی»، «نقشه گنج»، «جایزه بزرگ»، «آثار هنری رفقا»، عناوین مطالب منتشر شده در این شماره نشریه است.

علی هاشمی، در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: «می‌دونید، تنظیم یه مجله کار سختیه. یه وقتایی میشه که یه ایده فوق‌العاده و ورق برگردون میاد به سرت (مثل یه اسب تک‌شاخ)، ولی باید مطمئن شی که ایده‌ت قبلا استفاده نشده باشه و باید اونقدر فکر کنی تا ایده‌ی جذابی از آب دربیاد (یه اسب تک‌شاخ طلایی). ... امید دارم به لطف الهی، این شماره از نشریه کمیستریوم ... مورد پسند واقع شود و اهتمام و تلاش تیم نشریه برای شما مفید بوده باشد. نشریه کمیستریوم خود را مبری از خطا نمی‌داند و نقد و پیشنهادات تمامی صاحب‌نظران، اساتید محترم و دانشجویان عزیز را بر دیده منت نهاد و دلیل پیشرفت خود می‌داند.»

سیدعلی موسوی مشهدی، مدیرمسئول ماهنامه «کمیستریوم» و دبیر انجمن علمی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد، نیز نوشته است: «... با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و دانش در سال‌های اخیر، فناوری‌های جدید نیازمند منابعی متقن، قابل اعتماد و به روز و کارآمد هستند که امکان دسترسی آسان به رفرنس‌های علمی را فراهم بسازند و بی‌شک یکی از مهم‌ترین این منابع مجلات دانشگاهی است. ... هدف ما از انتشار نشریه کمیستریوم ... معرفی دستاوردهای جدید پژوهشی و ایجاد زمینه تبادل اندیشه و طرح مسال علمی تازه در رشته شیمی است. ... از کلیه صاحب‌نظران محترم دعوت به عمل می‌آوریم که با این مجله همکاری نموده و با پیشنهادات سازنده خود ما را در هرچه بهتر شدن کیفیت مجله یاری کنند.»

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیک ماهنامه «کمیستریوم» و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از کانال @FUPAC_Channel دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha