• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102718663
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

تیم ملی در اولویت است / از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم

تیم ملی در اولویت است / از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: قطعاً می‌توان امر میزبانی در جام باشگاه‌های آسیا را به فال نیک گرفته و از شرایط میزبانی و پتانسیل هندبال ایران در چند سال اخیر استفاده کنیم. خوشبختانه بیشترین سهم بازیکنان تیم ملی، از سپاهان هستند. البته از سوی دیگر ریسک آسیب‌پذیری بازیکنان‌مان بالا می‌رود.

مجید رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزبانی اصفهان از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و نتایج این امتیاز مثبت، اظهار کرد: پس از حدود ۱۵ سال توانستیم با رایزنی‌های فدراسیون و باشگاه سپاهان میزبانی بیست‌وپنحمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بگیریم. قطعا می‌توان این امر را به فال نیک گرفت و از شرایط میزبانی و پتانسیل هندبال ایران در چند سال اخیر استفاده کنیم.

وی با اشاره به سابقه میزبانی و کسب مقام ایران در این رقابت‌ها، افزود: آخرین مقامی که در مسابقات باشگاه‌های آسیا آوردیم مربوط به سال ۱۳۸۷ است که به مقام سوم رسیدیم. همچنین سال ۱۳۸۳ با میزبانی تهران به فینال راه یافتیم و به نایب قهرمانی دست یافتیم. امیدوارم بتوانیم پس از مدتی با دست پُر به سکوی اول برسیم.

رحیمی‌زاده حضور پر رنگ طلایی‌پوشان در تیم ملی هندبال را دو جانبه دانست و گفت: خوشبختانه بیشترین بازیکنان تیم ملی، از سپاهان هستند. البته از سوی دیگر ریسک آسیب‌پذیری بازیکنان‌مان بالا می‌رود. تمرینات‌مان با بازیکنان غیر ملی ادامه دارد و قطعاً کیفیت تمرین تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

سرمربی طلایی‌پوشان تاکید کرد: اولویت ما تیم ملی است، زیرا کار ملی و درخشش در سطح بین‌المللی اهمیت دارد. ده نفر از بازیکنان در تیم ملی حضور داشته و شرایط خوبی دارند. آن‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشته و درخشیده‌اند. 

وی ادامه داد: تاکنون 10بازیکن دعوتی ملی نداشتیم و در سنوات قبل حدود پنج بازیکن همراه تیم ملی بودند، اما اکنون سهم تقریبا دو برابری به بازیکنان اصفهانی تعلق دارد و تقریباً یک چهارم تیم را تشکیل می‌دهند.

سرمربی تیم سپاهان یادآور شد: تیم ملی چند بازی تدارکاتی پیش از رقابت‌های جام جهانی انجام داد و در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر ظاهر شد. در بازی‌های دوستانه با لهستان، بلژیک، مراکش و کره جنوبی توانستند اشکالات را به نسبت قبل برطرف کرده و روند رو به رشد و عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند. 

رحیمی‌زاده با اشاره به شکست تیم ملی هندبال در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر اسپانیا، تصریح کرد: در تیم پتانسیل خوبی داریم. اسپانیا یکی از کشورهای مهد هندبال است و بازی سختی داشتیم. البته پیروزی برابر اسپانیا بعید نبود.

وی اضافه کرد: هندبال ایران به جایی رسیده که نمی‌توان تشخیص داد که بخت اول مسابقات جام جهانی کیست. شاید تیمی بیاید و در عین ناباوری بر تیم رنک بالاتر غلبه کند، کاری که هلند سه دوره قبل با قطر انجام داد. 

به گزارش ایسنا، از میان سه تیم آسیایی در گروه‌های اول تا چهارم رقابت‌های قهرمانی جهان، فقط ایران توانست جواز حضور در مرحله‌دوم را کسب کند و در نهایت به‌ترتیب تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و ایران از گروه اول راهی مرحله بعد شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha