• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401102718732
  • منبع : نمایندگی کردستان

۲۲ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مصوب شد

۲۲ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان مصوب شد

ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون ۱۹۰ جلسه رفع موانع تولید در استان برگزار شده که یک هزار و ۵۵۳ پرونده در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

بختیار خلیقی، امروز سه شنبه(۲۷ دی ماه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان، اظهار داشت: در مجموع ۱۹۰ جلسه رفع موانع تولید در استان تاکنون ۲ هزار و ۷۷۰ مصوبه صادر شده که ۲ هزار و ۵ مصوبه آن معادل ۷۰ درصد کل مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه ۲۲ طرح تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شد، افزود: ۶ مصوبه تایید رونق تولید، ۶ مصوبه متقاضیان امهال ۵.۷ درصد تایید و ۱۰ طرح دیگر در سایر حوزه ها تایید شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه تاکنون ۷۲ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان تحقق یافته است، یادآور شد: یکی از اولویت های اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان احیای واحدهای تولید در سطح استان است .

خلیقی با اشاره به اینکه در راستای اشتغالزایی بایستی مشکلات واحدهای تولید استان با رعایت حق و حقوق طرفین بر طرف شود، گفت: ۵۷۴ مورد در سامانه جامع ثبت شده و در بحث سامانه جامع اظهار تولید باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در راستای ماده ۵ و ۶ قاچاق کالا دستور مبنی به کارگیری سامانه جامع باید تمام دستگاه ها ورود پیدا کنند، افزود: در حوزه صنعت هزار و ۲ مورد پروانه بهره برداری ثبت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در حوزه صنعت ۸۲ مورد عدم همکاری را داریم، در حوزه معدن ۳۴۰ مورد واحد داریم و در مجموع ۷ هزار و ۸۷۵ درصد ثبت نام انجام شده و ۶۵ درصد اظهار تولید داشتیم.

خلیقی با بیان اینکه در حوزه معدن ۳۱ مورد عدم همکاری را داشتیم، گفت: ماده ۲۰ در مورد معادنی که در سامانه نیستند اجرا شده و همچنین در حوزه صنعت نیز تعلیق پروانه بهره برداری خصوص کسانی که در سامانه حضور نداشتن انجام می شود و انتظار می رود در کمترین زمان ممکن معدن داران و واحدهای صنعتی و تولیدی در سامانه خود اظهاری سامانه جامع ثبت نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha