• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102718946
  • خبرنگار : 50175

رئیس شرکت آبفا شهرستان خبر داد:

واگذاری یک هزار و ۴۱۳ انشعاب آب و فاضلاب در بروجرد

واگذاری یک هزار و ۴۱۳ انشعاب آب و فاضلاب در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس شرکت آبفا بروجرد از واگذاری یک هزار و ۴۱۳ انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خبر داد.

حبیب اله حدادی ۲۷ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۹ ماه سال‌جاری حفر و تجهیز ۹ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، احداث پنج باب مخزن ذخیره در روستاهای جهان‌آباد، برکت‌آباد، تپه مولا، دره مراد و خشتیانک به حجم یک هزار و ۶۰۰ مترمکعب انجام شده است.

وی با بیان اینکه همچنین دو باب مخزن ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی شهر بروجرد در منطقه قلعه حاتم در دست احداث است، افزود: ترمیم ۱۲ هزار و ۱۷۶ مورد شکستگی لوله، توسعه شبکه آبرسانی در سطح شهرستان به طول ۵.۲ کیلومتر و اصلاح شبکه شهر بروجرد به طول ۱.۳ متر از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه شبکه این شهرستان است.

رئیس شرکت آبفا بروجرد خاطرنشان کرد: توسعه فاضلاب شهر بروجرد در هشت نقطه به طول ۲۷ کیلومتر، ۳۴ هزار مورد کار کلرسنجی و یک‌هزار و ۴۸۹ مورد آزمون‌های باکتریولوژی، ۸۹ مورد بررسی اتفاقات کنترل کیفی و ۱۲۰ مورد در این مدت انجام شده است.

حدادی اضافه کرد: در این مدت همچنین یک‌هزار و ۷۴۴ مورد انشعاب آب و یک‌هزار و ۶۶۹ مورد انشعاب فاضلاب در شهر و روستاهای بروجرد واگذار شده است.

وی بیان کرد: سال ۴۶۴ انشعاب غیرمجاز آب و پشت کنتوری در این شهرستان شناسایی و جمع آوری شده و همچنین در این مدت یک‌هزار و ۹۱۰ دستگاه کنتور خراب در سطح شهرستان تعویض شده است.

رئیس شرکت آبفا بروجرد ادامه داد: نصب دستگاه تله‌متری در ایستگاه‌های شهری و روستایی ۱۸ دستگاه، ساخت و نصب چهار دستگاه تابلوی سافت و کنتاکتوری برق ایستگاه‌های آب شرب روستایی، تعویض ۲۵۰ متر کابل ایستگاه‌های آب شرب روستایی، تعویض پنج دستگاه پمپ شناور سوخته در ایستگاه‌های آب شرب روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در مدت یاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha