• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401102819202
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

جذب دانشجوی خارجی و افزایش مجلات علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه محقق اردبیلی قرار دارد

جذب دانشجوی خارجی و افزایش مجلات علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه محقق اردبیلی قرار دارد

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جذب دانشجوی خارجی و افزایش مجلات علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه محقق اردبیلی قرار دارد.

اسماعیل چمنی شامگاه ۲۷ دی در نشست هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه جذب دانشجوی خارجی و افزایش مجلات علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه قرار دارد، گفت: در خصوص افزایش رشته های تحصیلی، در صورت مهیا بودن شرایط، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

وی به ضرورت تکمیل ساختمان فاز سوم دانشکده فنی و مهندسی تاکید کرد و افزود: حمایت از گروه ها و رشته های جدید همواره باید جزو اولویت های دانشکده باشد.

چمنی توجه به کیفیت آموزش را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: گروه های آموزشی می توانند بر اساس آئین نامه و سهمیه تعیین شده نسبت به جذب دانشجوی استعداد درخشان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه توجه به مسائل دانشجویی به ویژه اسکان دانشجویان برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: برای ساخت ۲۰۰ واحد خوابگاه دانشجویی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رایزنی های لازم انجام گرفته است.

هادی غایبی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشکده از برنامه ریزی برای انتشار ۵ مجله علمی در دانشکده فنی و مهندسی خبر داد و گفت: همچنین با جذب ۱۰ دانشجوی خارجی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری نیز اعلام موافقت شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دو کنفرانس ملی در سال ۱۴۰۲ جزو برنامه های این دانشکده است، افزود: آزمایشگاه معتمد محیط زیست برای آزمایشگاه انرژی و محیط زیست دانشکده نیز راه اندازی شده است.

غایبی از توجه جدی به اخذ مجوز برای آزمایشگاه هایی که قابلیت ارائه خدمات به جامعه و صنعت دارند خبر داد و ادامه داد: به منظور اخذ صلاحیت مشاوره فنی و مهندسی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ورود به پروژه ها و مناقصات در حال برنامه ریزی و رایزنی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha