• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102819211
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

مسئولان پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند

مسئولان پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان از رسانه‌های شهرستان خواست مطالبات مردمی و گلایه شهروندان از ادارات را به بهترین شکل ممکن بازتاب دهند و مسئولان نیز شنونده و پاسخگوی حرف مردم و رسانه‌ها باشند.

سید محمدهادی احمدی طباء، شامگاه (سه‌شنبه، ۲۷دی‌ماه) در نشست خبری، اظهار کرد: دیدگاه مدیریت شهرستان نسبت به رسانه‌ها مثبت است، زیرا معتقدیم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها نشان دهنده هنر مسئولان است و قصد داریم تا از پیشنهادها و نظرات اصحاب رسانه در تمام جلسات شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به تأثیر خبرهای اصحاب رسانه در شهرستان اردستان، افزود: رسانه‌ها باید با انتقاد سازنده ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان را به فعلیت تبدیل کنند و همچنین از ظرفیت‌های فضای مجازی به جای حاشیه‌سازی و بیان مطالب بی‌فایده و تشویش اذهان عمومی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی و انعکاس مطالبات به حق مردم استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان از رسانه‌های شهرستان خواست مطالبات مردمی و گلایه شهروندان از ادارات را به بهترین شکل ممکن بازتاب دهند و مسئولان باید شنونده و پاسخگوی حرف مردم و رسانه‌ها باشند. مدیرانی که نسبت به مشکلات مردم و رسانه‌ها پاسخگو نیستند معرفی شوند تا برخوردهای لازم با آن‌ها صورت گیرد.

احمدی طباء تأکید کرد: مدیران و روسای ادارات شهرستان به هیچ عنوان نباید نسبت به انتقادات و گلایه‌های مردم بی‌تفاوت باشند و باید موضوعات مطرح شده را پاسخ دهند.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های شهرستان برای ایجاد اشتغال پایدار، گفت: شهرستان اردستان در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده است و یکی از هدف‌های مدیریت شهرستان راه‌اندازی و حمایت از اشتغال‌های خُرد خواهد بود.

فرماندار اردستان مباحث فرهنگی را یکی از اهداف و اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان عنوان کرد و گفت: بیشترین موضوعی که باعث ضربه به اردستان شده در حوزه فرهنگی است، زیرا زیر پوست شهرستان اردستان اتفاقات ناگواری می‌افتد که باور کردنی نیست.

احمدی طباء با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی نگاه مسئولان شهرستان یک نگاه ملی خواهد بود، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری سه اتفاق بزرگ در حوزه میراث فرهنگی شامل حضور پررنگ اردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، رقابت نجومی ماراتن مسیه در اردستان و برگزاری جشنواره ملی گردشگری و نوروزی در شهرستان را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم رئیس اداره‌ای را عزل و نصب کنیم با نماینده مردم اردستان مجلس مشورت خواهم کرد، گفت: برای عزل و نصب‌های مدیران و مسئولان شهرستان هیچ فشار سیاسی را نمی‌پذیریم و اجازه دخالت‌های افراد سیاسی را نمی‌دهیم.

فرماندار اردستان درباره گلایه‌ها به اداره آموزش و پرورش اردستان، گفت: اداره آموزش و پرورش اردستان در حوزه پرورشی اقدامات خوبی انجام داده است، ولی در حوزه آموزش ضعف‌هایی در این اداره وجود دارد که با تصمیماتی که صورت می‌گیرد به زودی اتفاقات جدید و خوبی در این اداره رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha