• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102819385
  • منبع : بازار

قیمت سقف کشسان

قیمت سقف کشسان

قیمت سقف کشسان با توجه به عوامل متغیر زیادی تعیین می‌شود. نوع متریال، متراژ سقف کشسان و نورپردازی آن از عوامل مهم تعیین‌کننده قیمت سقف کشسان است. اگر شما نیز می‌خواهید از سقف کشسان برای منزل یا شرکت خود استفاده کنید و در صدد یافتن قیمت و هزینه آن هستید، با ما همرا باشید تا در ادامه با قیمت این سقف کاذب آشنا شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کارانا، شاید اولین سؤالی که برای بسیاری از افراد هنگام شنیدن نام سقف کشسان برایشان ایجاد شود، این است که سقف کشسان چیست؟ سقف کشسان مزایای زیادی نسبت به سایر گزینه‌های موجود برای سقف دارند. آنها بسیار سبک‌تر هستند، بنابراین حمل و نقل آنها به محل موردنظر آسان است. این سقف‌ها سریع‌تر نصب می‌شوند و تنها به کمتر از 5 ساعت زمان برای نصب نیاز داشته و هیچ هزینه اضافی در محل نصب وجود ندارد. با توجه به دوام آنها، حداقل هزینه‌های نگهداری را داشته و عمر آنها بسیار بیشتر است، اکثر آنها با 10سال ضمانت ارائه می‌شوند. برخلاف سایر گزینه‌های سقف، آنها 100٪ قابل بازیافت هستند.

اما ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این سقف‌ها دارای قیمت بالایی هستند که نمی‌توان آن را تهیه کرد اما همیشه اینگونه نیست و می‌توان با هزینه‌ای معقول این سقف‌ها را تهیه کرد. قیمت سقف کشسان تحت تأثیر عوامل متعددی است که مهم‌ترین آنها شامل نوع سقف، نوع پارچه استفاده شده در طراحی سقف کشسان، نورپردازی استفاده شده، متراژ مورد استفاده و این که از سیستم تهویه استفاده می‌شود یا خیر بستگی دارد.

عوامل مؤثر بر قیمت سقف کشسان

در تعیین قیمت سقف کشسان، نرخ آن را برای هر متر مربع بیان می‌کنند. از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت سقف کشسان مؤثر است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع پارچه تجهیزات مورد استفاده
نوع نورپردازی مورد استفاده مدل و طرح سقف
متراژ مورد استفاده برای نصب میزان زاویه‌های کنج و انحنادار

متراژ مورد استفاده برای نصب

مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت سقف کشسان، متراژ آن است. مسلماً برای متراژ بیشتر، باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. البته همیشه نیازی نیست برای تمام سقف محل شرکت یا منزل، سقف کشسان تهیه کنید و می‌توان برای قسمتی از سقف، سفارش داد.

قیمت سقف کشسان

نورپردازی مورد استفاده برای سقف

نورپردازی نقش مهمی در جلوه و زیبایی سقف کشسان دارد که بدین منظور از لامپ‌های متعددی استفاده می‌شود. در طراحی سقف کشسان از لامپ‌های هالوژن یا فیبر نوری استفاده می‌شود که هزینه اجرا و نصب آنها با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این با توجه به متراژ مورد استفاده باید از لامپ‌های بیشتری استفاده کرد که بر هزینه نهایی سقف کشسان مؤثر است.

وجود سیستم تهویه در سقف کشسان

گاهی اوقات به سفارش مشتری ممکن است ضمن نصب سقف کشسان، تجهیزات جانبی دیگر مانند تهویه، فن، دستگاه اطفاء حریق، حسگر و تجهیزات دیگر نصب شود که نیاز است زیرساخت‌های آن اجرا شود، لذا در این موارد قیمت سقف کشسان در این موارد بیشتر می‌شود.

تجهیزات مورد استفاده برای نصب سقف کشسان

تجهیزاتی که هنگام نصب سقف کشسان و اجرای آن استفاده می‌شود در تعیین قیمت سقف کشسان مؤثر است. معمولاً سقف‌های کشسان به صورت تک سطحی؛ چند سطحی و گاهی اوقات چند حجمی نصب می‌شود که متعاقباً تجهیزات متفاوتی برای نصب استفاده می‌شود. معمولاً در نصب سقف کشسان از ابزاریی مانند هیتر، پروفیل پلاستیکی، لامپ و چسب استفاده می‌شود.

هزینه اجرای سقف کشسان

برای اجرای سقف کشسان باید مراحل مختلفی انجام داد که شامل اندازه‌گیری، تولید سقف، زیرسازی و نصب سقف است. هزینه اجرای سقف کشسان با توجه به مدت زمان انجام آن و همچنین لوازم مورد استفاده برای نصب، متفاوت است؛ بنابراین در متراژهای بالاتر، قیمت سقف کشسان نیز افزایش می‌یابد.

قیمت سقف کشسان

نکاتی که باید در مورد سقف کشسان بدانید

  • سقف کشسان جدا از این که یک نوع سقف تزئینی عالی است، جایگزینی ایده‌آل برای سقف‌های معمولی است.
  • سقف‌های کشسان هم برای فضای داخلی خانگی و هم برای محیط‌های تجاری بهترین بوده و مشخص شده است که پس از نصب، طرح آن جدا نشده و لکه نمی‌گیرد.
  • همچنین هزینه‌های یک طراح داخلی، سقف جدید و آماده‌سازی سقف را در نظر بگیرید.
  • اگر ساختار خانه یا ساختمان شما شروع به نشتی کند، سقف کشسان می‌تواند آب را تا مقدار مشخصی قبل از شکستن نگه دارد. این مقدار آب به اندازه اتاق و نوع پارچه و چیدمان بستگی دارد.
  • برخلاف یک سقف ورق معمولی، سقف کشسان نیازی به کار آماده‌سازی زیادی ندارد.

نحوه نصب سقف کشسان

در طول فرآیند نصب سقف کشسان، تایل پارچه روی یک قاب مخصوص که در سراسر محیط اتاق نصب شده است، کشیده می‌شود، اما قبل از انجام آن، اتاق برای ابعاد درست اندازه‌گیری می‌شود. با این اندازه‌گیری‌ها، پارچه در مغازه بریده می‌شود و به یک قالب پی وی سی ثابت در امتداد لبه‌های سقف متصل می‌شود؛ بدین منظور می‌توان دو قاب را انتخاب کرد: یا یک پروفیل آلومینیومی U شکل یا یک گیره، که در آن پارچه روی یک دستگاه قفل خودکار ثابت می‌شود. پس از اتمام نصب، در صورت نیاز به استفاده از مواد براق، اتاق ممکن است نیاز به گرم کردن داشته باشد.

پس از نصب نهایی، اگر به درستی انجام شود، باید ظاهری صاف و آینه مانند ایجاد شود. تا زمانی که مواد باکیفیت باشد، ترک نمی‌خورد، خرد نمی‌شود و در برابر پوسیدگی مقاوم است؛ همچنین بیشتر سقف‌های کشسان ضد رطوبت هستند. کیفیت این سقف‌ها متفاوت بوده که در نهایت در قیمت سقف کشسان مؤثر است. نصب این سقف‌ها بسته به تجربه نصاب، باید به‌طور متوسط سه تا شش ساعت طول بکشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha