• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401102819637
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردی برای بهسازی خمام - خشکبیجار و خمام - ضیابر

اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردی برای بهسازی خمام - خشکبیجار و خمام - ضیابر

ایسنا/گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: برای اجرای دو پروژه تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار و خمام به ضیابر، ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که سهم هر پروژه بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی گیلان، هادی رحمانی، تحقق مطالبات مردم و تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزء اولویت های برنامه توسعه راه و شهرسازی گیلان دانست و گفت: محور خمام - خشکبیجار - لشت نشاء - آستانه اشرفیه از جمله محورهایی است که در سال های گذشته طرح ارتقاء آن از محور فرعی به محور اصلی مورد تصویب قرار گرفت و از سال ۹۸ از محل اعتبارات استانی آغاز به کار نمود و در سال های بعد نیز با اخذ مجوزهای لازم از محل ملی، اعتبار دریافت کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات سال جاری مبلغ پنج میلیارد تومان تخصیص یافته که برای ادامه کار هزینه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ضرورت حفظ ایمنی، توجه به زیرساخت های راه و جاده ای استان را مهم برشمرد و افزود: با توجه به موقعیت های ترانزیتی، کشاورزی و صنعتی گیلان همچنین کارکردهای محورهای مواصلاتی استان چه در سطح محلی و چه در سطح ملی، زیرساخت راه و جاده در برنامه توسعه توام با عدالت، دارای اهمیت بسزایی است؛ به همین منظور در تلاشیم تا با جذب اعتبار به موقع، پروژه های نیمه تمام را سرعت بخشیده و در زمان تعیین شده به اتمام برسانیم.

رحمانی، بهسازی محور ضیابر به پیربازار را از دیگر پروژه های در دست اجرای استان نام برد که با روند قابل قبولی در حال اجراست و با اشاره به مشخصات اجرایی این پروژه، گفت: بهسازی راه اصلی خمام - پیربازار - ضیابر از سال ۹۹ آغاز شده که در دو قطعه ۷.۵ کیلومتر از پیربازار به سمت نوخاله و شش کیلومتر از نوخاله به لاکسار در حال اجراست.

وی با بیان اینکه برای بهبود فرایند عملیات اجرایی این پروژه نیز از اعتبارات سال جاری مبلغ پنج میلیارد تومان تخصیص یافته است، اضافه کرد: برای اجرای دو پروژه تعریض و بهسازی محور خمام به خشکبیجار و خمام به ضیابر، ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که سهم هر پروژه بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha