• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401102819738
  • خبرنگار : 50286

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد

اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل

اقدام شجاعانه راهداران منوجانی برای نجات جان سرنشین خودروی گرفتار در سیل

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد میناب، راننده خودروی پژو به علت بی احتیاطی به سمت بستر رودخانه حرکت کرده و گرفتار سیلاب شد که راهداران منوجانی او را نجات دادند.

مجتبی محمودی عصر امروز ۲۸ دی ماه  ضمن هشدار به رانندگان و کسانی که قصد تردد در بستر و مسیر رودخانه ها و سیلاب ها را دارند گفت: متاسفانه بعد از ظهر امروز یک خودرو  بدون توجه به هشدارهای ایمنی و بارش، قصد تردد از بستر رودخانه وحشی تجدانو بالادست سد میناب را داشت و گرفتار شد.

وی افزود: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند، در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب می رسانند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه خودرو را از دل رودخانه بیرون می کشند و راننده را از خطر حتمی نجات می دهند.

محمودی با بیان اینکه رودخانه تجدانو یکی از رودخانه های وحشی بالا دستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل و لای و سنگ را در زمان سیلابها با خود حمل می کند که ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

محمودی با تقدیر از این حرکت و اقدام شجاعانه رئیس راهداری منوجان و راهدار فداکار این شهرستان گفت: بسیاری از این اتفاقات در زمان بروز بارندگی ها رخ می‌دهد که هیچ دوربینی آن را ثبت نکرده و این تصاویر توسط مردم حاضر در محل حادثه ضبط شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: راهدارن در زمان بحرانها و در شرایط عادی جان خود را برای سلامت مردم به خطر می اندازند و توقعی هم ندارند و در دل گمنامی با صداقت کار خود را انجام می دهند و این نشان از دل بزرگ و روحیه جوانمردی این قشر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha