• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401102819749
  • خبرنگار : 30188

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!

این روزها خرید برنج خوب و مرغوب شاید از هر زمان دیگه‌ای کار سخت‌تری باشد؛ می‌پرسید چرا؟؟ دلیلش روشن است، افزایش تعداد فروشگاه‌های برنج که شاید تعداد زیادی از آن‌ها کیفیت خوب و مناسبی هم نداشته باشند. خب حالا باید چه کار کرد؟ چطور باید یک برنج خوب و باکیفیت را تشخیص بدهیم و یک برنج با کیفیت را به سفره‌های خودمون ببریم؟؟ برای دریافت پاسخ‌ها تا انتها همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از جوانه صدرا، ما قرار است با همدیگر در این نوشته به جواب این سؤال بپردازیم که چطور باید به یک فروشگاه اعتماد کنیم و باید چه برنجی را بخریم که بیشترین سود را داشته باشیم.

اول به نحوه انتخاب یک فروشگاه خوب می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که چه پارامترهایی را برای این که یک فروشگاه خوب را از بد تشخیص بدهیم باید مدنظر داشته باشیم.

اولین نکته‌ای که موقع انتخاب فروشگاه باید به آن توجه داشته باشید مجوزهایی هست که آن فروشگاه دارد، وقتی به وب‌سایت یک فروشگاه وارد می‌شوید مطمئن بشوید که آن فروشگاه نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد را داشته باشد، شاید یک فروشگاه مجوزهای دیگه‌ای را نیز داشته باشه که این باعث می‌شود ما به آن فروشگاه یک نمره مثبت بدهیم.

نکته‌ی دیگه‌ای که باید به آن توجه کنید این هست که فروشگاه مدنظر سابقه‌ی خوبی در بازار سنتی و آنلاین داشته باشد. به نظرات خریداران قبلی سایت مراجعه کنید و آنها را بررسی کنید، مطمئناً نظرها می‌تواند به تصمیم و انتخاب شما کمک زیادی بکند.

نکته سوم برای انتخاب یک فروشگاه معتبر این هست که به مکان فروشگاه توجه کنید، اگر یک فروشگاه در شهری باشد که مرجع برنج باشد مطمئناً هم قیمت تمام شده برنج برای شما ارزان‌تر است و هم کیفیتش مطمئن‌تر، به خاطر همین موضوع هست که خرید برنج فریدونکنار طرفدارهای زیادی دارد.

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!

نکته چهارم که در انتخاب یک فروشگاه معتبر باید به آن توجه کنید این هست که سعی کنید تا جایی که می‌توانید از یک فروشگاه تخصصی فروش برنج، خریدتان را انجام بدهید. به‌طور مثال اگر شما قصد خرید برنج فجر رو داشته باشید به نظرتون بهتر است که این برنج را از یک فروشگاه اختصاصی برنج بخرید یا یک فروشگاه موادغذایی که تمام محصولات را با یک کیفیت متوسط ارائه می‌دهد؟؟! مطمئناً بهتر است که از یک فروشگاه تخصصی برنج محصول خودتان را بخرید. خرید از فروشگاه‌های اختصاصی یک محصول در نهایت به شما کیفیت بهتری از خرید را طبق تجربه ارائه می‌دهد.

خب این درباره فروشگاه، حالا با توجه به شرایط حال حاضر بازار بهتر است چه برنج‌هایی را بخریم؟؟! چه برنج ایرانی را باید بخریم که سود بیشتری کنیم و برای ما به‌صرفه‌تر باشد.

این موضوع کاملاً بستگی به شما دارد که چه برنجی را بخواهید مصرف کنید. اگر شما بخواهید هزینه کمتری کنید و یک برنج خوب و باکیفیت را داشته باشید می‌توانید از برنج فجر یا برنج عنبربو استفاده کنید. برنج سرلاشه هم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در حالت کلی تمام این برنج‌ها کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارند و شما می‌توانید از مصرف آنها لذت ببرید و این مزیت بزرگ برنج‌های ایرانی به برنج‌های خارجی هست.

ولی اگر شما می‌خواهید برنج‌های سطح بالاتر و البته گران‌تری را بگیرید می‌توانید روی برنج طارم هاشمی، صدری هاشمی و صدری دم‌سیاه هم دست بزارید. این برنج‌ها امتحان خودشان را پس دادند و بی‌شک بهترین برنج‌های موجود در خاورمیانه هستند.

خب حالا قصد داریم کار شما را راحت‌تر کنیم و یک فروشگاه اینترنتی هم به شما معرفی کنیم که به نظر ما گزینه خوبی برای خرید برنج به حساب میاید و می‌توانید با خیال راحت از آن برنج خودتان رو تهیه کنید. فروشگاهی که بررسی‌ها نشون می‌دهد تمام پارامترهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را دارد.

حواستان باشد، برنج خوب را بد نخرید!!!

فروشگاه برنج جوانه صدرا می‌تواند یک انتخاب مناسب و معقول برای کسانی باشد که هم قیمت برنج برایشان مهم است و هم کیفیت برنج.

این فروشگاه تخصصی برنج سابقه‌ای طولانی در حوزه تولید و فروش برنج دارد که تمام مجوزهای معتبر آنلاین و فیزیکی را دارد و از معدود فروشگاه‌های برنج هست که دارای گواهینامه بین‌المللی ایزو 9001 هست.

این فروشگاه همچنین در پایتخت برنج ایران یعنی فریدونکنار مستقر هست و اکثر برنج‌های این برند نیز محصول شالیزارهای پربرکت همین شهر هستند.

نکته مهم دیگه‌ای که درباره فروشگاه خوب جوانه صدرا وجود دارد این هست که این فروشگاه تمام برنج‌های ایرانی را به فروش می‌رساند و تنوع محصولات بالایی دارد که دست شما را موقع خرید باز می‌زارد.

خب امیدواریم که این مطلب به درد شما خورده باشد و به کارتان بیاید، اگر هم برایتان مفید بود آن را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا بقیه دوستان‌تان هم از آن مطلع باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۸ ۲۲:۰۱

موافقم، اگه برنج خواستید بخرید حتما از جوانه صدرا بخرید خیلی کارشون درسته