• پنجشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401102920392
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سیروان در حال اجرا است

  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سیروان در حال اجرا است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام از اختصاص  ۱۱۶ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و مسئولیت های اجتماعی به سیروان خبر داد و گفت:  ۸۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در این شهرستان در حال اجراست.

دکتر "حسن بهرام نیا" امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه در نشست شورای اداری شهرستان سیروان با حضور مهندس بسطامی و خانم دکتر فلاحی نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و معتمدان این شهرستان اظهار کرد: در نشست هایی مردمی همه مدیران حوزه های مختلف برای پاسخگویی به سوالات و خواسته های مردم حضور خواهند داشت.

استاندار ایلام در خصوص اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، گفت:  در مجموع یک هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور به استان و مسئولیت های  اجتماعی به سیروان اختصاص یافت و با این اعتبارات ۱۷ پروژه مهم در این شهرستان تکمیل با در حال اجراست.

بهرام‌نیا ادامه داد: در شهرستان سیروان ۸۹ پروژه عمرانی ( ملی و استانی) با مجموع اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در دست اجرا و یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۱۹۵ واحد مسکونی با تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۲۴۹ میلیارد ریال در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در حوزه منابع اعتباری در بودجه ۱۴۰۲ درآمد های عمومی ایلام ۴۳ درصد رشد داشته است، گفت: با توجه شرایط جغرافیایی شهرستان سیروان،  بوم گردی و طبیعت گردی بیش از گذشته در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و با سرمایه گذاری می توان در قالب گردشگری و بوم گردی اشتغال زیادی در این شهرستان ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: همین که در جریان سفرهای شهرستانی با مردم بدون واسطه دیدار می کنیم و مردم مطالبات خود را در میان می گذارند، این را برای خود یک فرصت می دانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha