• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110100379
  • خبرنگار : 30188

دکوراسیون کابینت‌های آشپزخانه چگونه باید باشد؟

دکوراسیون کابینت‌های آشپزخانه چگونه باید باشد؟

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه است. خانم‌های خانه‌دار در طول روز بیشتر وقت خود را در این قسمت می‌گذرانند که همین موضوع باعث می‌شود طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل‌های کابینت آشپزخانه اهمیت بیشتری پیدا کند. به همین دلیل در رابطه با نحوه چیدمان دکوراسیون آشپزخانه‌ها با توجه به متراژهای کوچک و بزرگ باید قوانین مختلف را رعایت کنید. در ادامه با شرکت دکوراسیون داخلی سفید همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت دکوراسیون داخلی سفید، در این مطلب قصد داریم شما را با نکات با اهمیت دکوراسیون داخلی آشنا کنیم تا بتوانید محیطی سرشار از آرامش را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید.

طراحی کابینت آشپزخانه

هرچه طراحی داخلی آشپزخانه شما بهتر باشد، تأثیر بیشتری در جلوه کلی خانه خواهد داشت و آشپزخانه یکی از پرکاربردترین قسمت‌های هر خانه است و آشپزخانه به نوعی کانون اصلی خانه است. در قسمت آشپزخانه هم مهم‌ترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آنها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها استفاده می شود، انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برایتان مقدور است و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون داخلی نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

کابینت‌های چوبی با طراحی زیبا می‌توانند آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه اصیل، قدیمی و البته زیبا تبدیل کنند اما در حال حاضر کابینت‌ها تنوع بسیار زیادی از نظر جنس پیدا کردند و در انواع مختلف چوبی و فلزی ساخته می‌شوند ولی انتخاب‌کننده نهایی برای خرید کابینت‌ها شما هستید و شما تصمیم می‌گیرید که از کدام کابینت برای منزل خود استفاده کنید.

دکوراسیون کابینت‌های آشپزخانه چگونه باید باشد؟

انواع کابینت کدامند؟

کابینت‌های آشپزخانه انواع مختلفی دارند که با توجه به متریال سازنده و طول عمر و نوع روکش و دوام و زیبایی و البته طول عمر تفکیک می‌شوند. از انواع کابینت آشپزخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روکش پلی گلاس
  • روکش هایگلاس
  • روکش ملامینه
  • روکش اکریلیک
  • روکش پی وی سی
  • روکش یو وی

از بین نمونه‌هایی که از آن‌ها نام برده شد، روکش هایگلاس به دلیل قیمت مناسب و جذابیت و درخشش ظاهری چشمگیر خود در طی چند سال اخیر محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان و مشتری‌ها داشته است. شما می‌توانید برای طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه به وب‌سایت شرکت دکوراسیون داخلی سفید مراجعه نمایید و سفارش خود را برای ساخت کابینت آشپزخانه ثبت نمایید.

اهمیت کابینت‌ها در دکوراسیون داخلی

به‌طور کلی دکوراسیون داخلی باید به‌گونه‌ای باشد که طراحی فضاها بر اساس متراژ و کاربری محیط داخلی در نظر گرفته شود. در عین حال، تمام فضاها باید پاسخگوی نیازهای صاحب‌خانه باشند. طراحی آشپزخانه و به‌خصوص کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین جنبه‌های طراحی داخلی است. می‌توان گفت بیشترین زیبایی دکوراسیون داخلی به طراحی آشپزخانه مربوط می‌شود، به‌طوری که وجود کابینت آشپزخانه و تجهیزات مختلف نیاز به هماهنگی متناسبی با سایر قسمت‌های طراحی شده در خانه را داشته باشند. طراحی آشپزخانه باید با توجه به نیاز و فضای موجود انجام شود. طراحی آشپزخانه فقط تزیین و چیدمان وسایل در آن نیست بلکه باید روحیه نشاط و خلاقیت در آن مکان ایجاد شود.

برای ایجاد فضایی جدید می‌توانید از طرح‌های کلاسیک و مدرن استفاده کنید. در نتیجه نقش کابینت در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزلی حائز اهمیت است. همانطور که در بالا گفته شد معمولاً در دکورراسیون آشپزخانه کابینت‌ها بیشترین نقش را ایفا می‌کنند و همچنین بسته به فضای موجود برای طراحی آشپزخانه و کابینت می‌توانیم از کابینت‌های هوایی و زمینی استفاده کنیم. این کار باعث ایجاد تنوع و ریتم در طراحی و چیدمان کابینت آشپزخانه می‌شود.

دکوراسیون کابینت‌های آشپزخانه چگونه باید باشد؟

بازسازی منزل و آشپزخانه زیر نظر کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید

برای بازسازی منزل قبل از هر چیز باید به هدف این بازسازی نگاهی عمیق بکنیم. بسیاری از مواقع بازسازی خانه به دلیل خرابی در خانه و به خصوص تأسیسات ساختمان اتفاق می‌افتد. بسیاری از مواقع هم بازسازی خانه به دلیل فرسودگی فضاهای داخلی مانند دیوارها و یا عدم پاسخگویی مناسب به نیازهای امروزی انجام می‌شود.

آشپزخانه یکی از محیط‌های پویا هر خانه‌ای است که جدای از کاربرد، منبع انرژی خانواده نیز محسوب می‌شود. داشتن یک آشپزخانه جدید و شیک آرزوی هر کدبانویی است. بنابراین، بازسازی آشپزخانه برای افرادی که می‌خواهند آستین‌های خود را بالا بزنند و تغییری در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنند، می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. شرکت طراحی داخلی سفید در ادامه به 9 راهکار بازسازی که در اولویت هستند، اشاره می‌کند...

  1. تغییر رنگ آشپزخانه
  2. عوض کردن کابینت‌های آشپزخانه
  3. بازسازی کف آشپزخانه
  4. طراحی کانتر برای آشپزخانه
  5. استفاده از متریال تزئینی در بازسازی آشپزخانه
  6. ایمن‌سازی آشپزخانه
  7. بازسازی سقف آشپزخانه
  8. کاشی بین کابینتی

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha