• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401110100514
  • خبرنگار : 50214

دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می‌شود؛ مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن

دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می‌شود؛ مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن

ایسنا/یزد دومین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) در استان یزد هفته دوم اسفندماه برگزار می‌شود؛ علاقمندان تا ۱۵ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره به همت مؤسسه فرهنگی هنری کریاس و با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیگری در استان با توجه به علاقمندان به این عرصه و همچنین وجود دانشگاه و مراکز آموزش بازیگری متعدد در سطح شهر و ترویج کتاب و کتابخوانی دربین جوانان علاقمند به هنر بازیگری برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این دوره از جشنواره شامل «ازدواج جوانان، جوانی جعمیت و تحکیم بنیاد خانواده»، «آسیب های اجتماعی(اعتیاد،طلاق،خودکشی،کودکان کار،حاشیه نشینی)»، «سبک زندگی ایرانی»، «ترویج فرهنگ نماز و عبادت و عفاف حجاب»، «تاثیرات کتاب و کتابخوانی برای پیشرفت خانواده و علی‌الخصوص جوانان»، «نقش زنان در جامعه»، «آثاربرگرفته شده از زندگی مشاهیر استان یزد»، «استفاده از متون برگرفته از ادبیات کهن ایران» و «موضوع آزاد» تعیین شده است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه جاری جهت بارگذاری آثار به سایت tinfestival.ir مراجعه و با دریافت کدرهگیری از ثبت اثر خود اطمینان حاصل کنند یا اثر خود را روی لوح فشرده به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تحویل دهند.

آثار ارسالی به این دوره از جشنواره که قرار است از ششم تا یازدهم اسفندماه امسال برگزار شود، در دو بخش هنرمندان استان و کشف استعدادهای نو  مورد رقابت و داوری قرار می‌گیرد.

این جشنواره با تمرکز بر آموزش، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی بعد از بازبینی آثار از بین پذیرفته‌شدگان در این مرحله می‌کند تا شرکت‌کنندگان بتوانند بعد از گذراندن کارگاه‌های آموزشی نیز در جهت در اصلاح و ترمیم اثر خود اقدام کنند که این کارگاه‌های آموزشی در دو بخش کارگاه مونولوگ نویسی و کارگاه بازیگری خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha