• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401110100520
  • منبع : نمایندگی سمنان

دامغان مرکز عمل‌های جراحی مغز و اعصاب می‌شود

دامغان مرکز عمل‌های جراحی مغز و اعصاب می‌شود

ایسنا/سمنان سرپرست بیمارستان ولایت دامغان از افزایش پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد.

دکتر سید حسن تقوی یکم بهمن ماه در آیین رونمایی از دستگاه میکروسکوپ پیشرفته جراحی مغز واعصاب بیمارستان ولایت دامغان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ پزشک متخصص در تنها بیمارستان شهرستان دامغان فعالیت می‌کنند.

وی با تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: پزشکان متخصصی دیگری که به تازگی با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مجموعه اضافه شدند، کار خود را به‌زودی در شهرستان دامغان آغاز می‌کنند.

سرپرست بیمارستان ولایت دامغان بااشاره به رونمایی از  دستگاه میکروسکوپ پیشرفته جراحی مغز واعصاب در این شهرستان تصریح کرد: برای خرید و نصب این دستگاه میکروسکوپ فوق پیشرفته ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تنها یک داروخانه منتخب در شهرستان دامغان داروهای مربوط به بیماران خاص و کرونا ویروس را تامین می‌کرد، گفت: دومین داروخانه منتخب داروهای خاص در این شهرستان از معاونت غذا و داروی دانشگاه مجوز گرفته که با ارائه خدمت این داروخانه، مردم دامغان دسترسی سریع تر و آسان تری به داروهای خاص خواهند داشت.

وی افزود: در این شهرستان متخصص داروساز بالینی حضور نداشته ولی با همکاری دکتر هاشمی، یکی از اعضا هیئت علمی  دانشکدهٔ داروسازی دانشگاه آزاد این شهرستان به عنوان متخصص داروسازی بالینی با ارائه مشاوره‌های بالینی در مصرف صحیح دارو و نوع داروها که در نهایت در روند درمان بیماران بستری در بیمارستان ولایت موثر خواهد بود همکاری خود را با بیمارستان ولایت آغاز خواهد کرد. 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: خدمات حوزه سلامت در دامغان روند بو به بهبودی دارد و لذا از خدمات ارزنده حوزه سلامت این شهرستان و از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان این شهرستان قدردانی می‌کنیم. 

دکتر علی اکبر علیزاده ادامه داد: اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم نسبت به خدمات و اقدامات هر سازمان و نهاد بسیار مهم است و امیدوارم با انتشار به موقع و صحیح فعالیت‌های انجام شده در این بیمارستان، آن طور که شایسته است فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده معرفی گردد و جایگاه سلامت در این شهرستان ارتقا یابد.

 دامغان مراکز عمل‌های جراحی مغز و اعصاب می‌شود

دامغان مرکز عمل‌های جراحی مغز و اعصاب می‌شود/افزایش پزشکان متخصص در شهرستان

وی بیان کرد:  فعالیت در حوزه سلامت کاری سخت و طاقت فرساست و باید درک کرد که کادر  بهداشت و درمان چقدر زحمت می‌کشند و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان جای  تقدیر و تشکر را دارد.

در ادامه این برنامه از دستگاه میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب رونمایی شد و  دکتر علی پور متخصص مغز و اعصاب بیمارستان ولایت گفت: این دستگاه میکروسکوپ فوق پیشرفته برای اولین بار در ایران به صورت نصب دائم در دامغان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

این متخصص مغز و اعصاب گفت:  تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که با حمایت و همراهی مسئولین شهرستانی و دانشگاهی، دامغان را به عنوان یکی از مراکز عمل‌های جراحی مغز و اعصاب استان معرفی کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha