• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110100687
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 22 سریال بی‌گناه با کیفیت عالی

دانلود قسمت 22 سریال بی‌گناه با کیفیت عالی

برای دانلود قسمت 22 سریال بی‌گناه که یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود سریال بی‌گناه قسمت 22 با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان به‌صورت قانونی قابل دریافت هستند. حتماً با دانلود قسمت 22 بی‌گناه با داستان تازه‌ای از این سریال روبه‌رو خواهید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هت فیلم، قسمت 22 سریال بی‌گناه در روز یکشنبه دوم بهمن ماه 1401 ساعت 8 منتشر می‌شود. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، مسعود رایگان و مهران احمدی بازیگران سریال هستند.

دانلود قسمت 22 سریال بی‌گناه

دانلود قسمت 22 سریال بی‌گناه با کیفیت عالی

درباره سریال بی‌گناه و دانلود سریال بی‌گناه

آیا سریال بی‌گناه ادامه سریال هم‌گناه است‌؟

در جواب باید بگوییم که خیر! «بی‌گناه» ادامه «هم‌گناه» نیست اما این دو سریال شباهت‌هایی با هم دارند که باعث شده است این اشتباه به وجود بیاید که این سریال در ادامه هم‌گناه است.

شباهت اول به اسامی این دو سریال باز می‌گردد که ناخودآگاه مخاطب را به یاد «هم‌گناه» می‌اندازد.

دانلود سریال‌های ایرانی بی‌گناه و هم‌گناه از سایت هت فیلم امکان‌پذیر است.

دانلود قسمت 23 سریال بی‌گناه

دومین شباهتی که وجود دارد، حضور برادران کیایی است. در «هم‌گناه» مصطفی کیایی به عنوان کارگردان و محسن کیایی به عنوان نویسنده و بازیگر فعالیت داشتند، حالا در سریال «بی‌گناه» مصطفی کیایی تهیه‌کننده و محسن کیایی به‌عنوان بازیگر، سرپرست نویسندگان و مجری طرح در کنار برادرش حضور دارد. علاوه‌بر آن تعدادی از عوامل پشت صحنه نیز در این دو سریال مشترکند. سریال‌های «بی‌گناه» و «هم‌گناه» بازیگران مشترکی نیز دارند، علاوه‌ بر محسن کیایی، مسعود رایگان و رویا تیموریان هم در هر دو سریال حضور دارند.

«بی‌گناه» که به سرپرستی محسن کیایی به وسیله عماد رضایی‌ نیک و رضا علی‌پور به نوشته شده، داستان زندگی بهمن مردانی را روایت می‌کند که برای کشف راز اتفاقی که ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد. خانواده رشید فرشباف، استاد مشهور طراحی فرش پس از ورود بهمن به ایران، در موقعیت تازه‌ای قرار می‌گیرند موقعیتی بسیار پیچیده و عجیب...!

دانلود قسمت 24 سریال بی‌گناه

بهمن بعد از ۲۵ سال متوجه می‌شود که فریبی در کار بوده و بیهوده او را راهی غربت و خارج از ایران کرده‌اند. او تصمیم می‌گیرد به ایران بازگشته و به واقعیت پی ببرد….

در این سریال تعداد بسیاری از بازیگران حضور دارند که حضورشان یکی از دلایل جذب مخاطب است. ویشکا آسایش، محسن کیایی، مهران احمدی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، ماهور الوند، ابوالفضل امیری، مسعود رایگان، آتیلا پسیانی و مهرانه مهین ترابی از جمله نقش‌های اصلی این سریال هستند.

اما نقطه ضعف‌هایی در کنار ترکیب بازیگران در مقابل یکدیگر وجود دارد؛ به طور مثال، گرچه سعی شده است با گریم، سن محسن کیایی را بالا ببرند اما باز هم تفاوت سنی او با شبنم مقدمی مشهود است و عشق میان آنها که نقطه اصلی داستان را شکل می‌دهد برای بازیگر باورپذیر نیست.

مهران احمدی و نسرین نصرتی که پیش از این در سریال «پایتخت» به عنوان یک زوج هم‌بازی بودند در سریال «بی‌گناه» نیز یکی از زوج‌های این سریال می‌باشند. مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ ترابی هم قبل از «بی‌گناه» در سریال تلویزیونی «دلدادگان» زوج سریال بودند.

دانلود قسمت 25 سریال بی‌گناه

در سریال «بی‌گناه» همانند «هم‌گناه» داستان یک خانواده بزرگ به تصویر کشیده می‌شود که هر یک از آنها داستان خود را دارند که در مجموع باعث شده است تا این سریال پر قصه از آب در بیاید.

در خلاصه داستان آمده است که: بهمن مردانی (محسن کیایی) برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران بازمی‌گردد و برگشتن او خانوادهٔ رشید فرشباف (مسعود رایگان) استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت و تنگنای تازه و عجیبی قرار می‌دهد.

برای دانلود این سریال عاشقانه، درام می‌توانید به سایت هت فیلم مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha