• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401110100772
  • خبرنگار : 71342

چه نمایش‌هایی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌روند؟

چه نمایش‌هایی در دومین روز جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌روند؟

دومین روز جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر با اجرای ۸ نمایش در بخش صحنه‌ای همراه است.

به گزارش ایسنا، روز یکشنبه دوم بهمن ماه تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر همچون روز اول جشنواره میزبان نمایش «طلقه‌الرحمه» از عراق است که در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

«روز دهم» نوشته اصغر گروسی و کار علی برجی از تهران عنوان نمایشی است که در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود. این نمایش دو نوبت اجرا در ساعت‌های ۱۸ و سی دقیقه و ۲۰ و سی دقیقه دارد.

در همین روز تالار قشقایی شاهد اجرای نمایشی است با نام «بی‌درکجایان» به نویسندگی و کارگردانی سجاد بحری که از شهر تنکابن در جشنواره حضور دارد. این نمایش دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و سی و ۱۹ و سی دقیقه  خواهد داشت.

تالار سایه هم در دومین روز جشنواره میزبان نمایش «بیست و سومین جلسه جن‌گیری آنه میشل» نوشته و کار مسعود احمدی از شیراز است که در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

اما تماشاخانه «سنگلج» پذیرای نمایش «صنم» نوشته بهناز دوستی و کار امیر ارسلان مهدوی است. این اثر نمایشی به عنوان کاری از شهر ساری دو اجرا در ساعت‌های ۱۷ و ۲۰ دارد.

«آهوان» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا دیگر نمایشی است که در دومین روز جشنواره تئاتر فجر اجرا دارد. این نمایش که کاری از مشهد است، در دو نوبت ۱۶ و ۱۹ در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

«هی می‌خوابم خوابتو می‌بینم» نوشته محمود خرم‌آزادی و کار رضا بهنامی از تهران نمایشی است که در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، این نمایش در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه اجرا دارد.

و سرانجام اینکه تالار حافظ در دومین روز جشنواره میزبان نمایش «که» به نویسندگی و کارگردانی بهمن علاقبندان است که به عنوان کاری از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ و سی دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش که محصول رویداد تئاتری صاحبدلان است، به تازگی اجرای عمومی خود را در مجموعه تئاتر شهر به پایان رسانده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha