• شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401110100798

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تشریح کرد؛

برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر چیست؟

برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر چیست؟

ایسنا/قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برنامه‌های این اداره‌کل در ایام دهه فجر را تشریح کرد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم درایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هرساله برنامه‌های متنوعی در این ایام دارد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های امسال برگزاری همایش فرهنگیان خادم افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

وی با بیان اینکه در قالب این برنامه 900 نفر از معلمین در حرم حضرت معصومه(س) حضور پیدا خواهند کرد، مطرح کرد: تدابیری اندیشیه شده تا شاهد حضور گسترده‌تر دانش آموزان و معلمان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از کتاب تاریخ نگاری انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این کتاب از هم‌اکنون درحال گسترش میان دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌ای برای 700 نفر از دانش آموزان در اردوگاه 15 خرداد برگزار کرده‌ایم، عنوان کرد: در این دوره آموزش‌‎های لازم به دانش آموزان ارائه شد تا شاهد کنشگری و مدیریت فعالیت‌های این افراد در مدارس در ایام دهه فجر باشیم.

رحیمی با بیان اینکه مطالبات اصلی دانش آموزان و نسل نوجوان در دیدار با استاندار مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اگر این جلسات بیش‌تر برگزار شود تا مسئولین با فضای ذهنی دانش آموزان آشنا شوند، قطعا در تصمیم‌گیری‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری فعالیت‌های بنیادی، تصریح کرد: جلسات گفتمان دانش آموزی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: در این برنامه‌ها گفت‌وگوی رودررو فعالین عرصه بسیج اساتید و خاتم الانبیا به صورت کلاسی در مدارس را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه جلسات توجیهی با مدیران مدارس نیز برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر برگزار کرده‌ایم، یادآور شد: در این جلسات تاکید شده است تا اختیار بیش‌تری به دانش آموزان برای برگزاری برنامه‌های مختلف و فضاسازی‌ها داده شود.

رحیمی در پایان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزاری اردوهای گردشگری، دعوت از شخصیت‌های مختلف و ... ازدیگر برنامه‌هایی است که توسط خود مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha