• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401110201062

تندیس ملی رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز رسید

تندیس ملی رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز رسید

ایسنا/فارس نشان و تندیس ملی رضایت مندی مشتری در دوازدهمین اجلاس سراسری به همین نام در تهران به شرکت سیمان خاکستری نی ریز اهدا شد.

مدیرعامل سیمان خاکستری نی‌ریز با اشاره به دلایل برگزیده شدن شرکت سیمان خاکستری نی ریز در این اجلاس گفت: انتخاب شرکت‌های برتر در این اجلاس منوط به رعایت شاخصه‌هایی بوده که عمدتا از محورهای اجلاس بود.

حبیب‌الله شریفی با تاکید بر آموزش‌های علمی در توسعه کسب و کارها گفت: شرکت سیمان خاکستری نی ریز همواره سعی کرده در راستای شاخصه‌های رضایت مندی مشتری همچون آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و بنگاه‌ها از طریق آموزش‌های کاربردی حرکت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سیمان نی‌ریز، شریفی ادامه داد: امروزه در بازار اقتصادی دنیا معیارهای مهمی، چون مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان‌ها یک موضوع بسیار مهم و کلیدی است و ضامن موفقیت‌های یک شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل سیمان خاکستری نی‌ریز خاطرنشان کرد: قطعا فاکتورهایی، چون شناسایی رضایت مشتری بر افزایش سود دو سویه مشتریان و سازمان نقش مهمی دارد و شرکت‌های موفق همواره این مهم را مد نظر دارند.

شریفی همچنین گفت: شناخت نقش رضایت مندی مشتریان و همراهی با مشتریان پس از فروش و تا انتهای مصرف کالا و حفظ مشتریان در چالش‌های کسب و کار همواره مورد توجه شرکت سیمان خاکستری نی ریز بوده است.

او تاکید کرد: چگونگی کاهش فاصله مشتری و سازمان و تعامل بیشتر مشتریان، مدیران و کارکنان در راستای افزایش ضریب رضایت در همن سطوح و افزایش بهره وری سازمان و آشنای با متدهای جهانی crm و csm در دوران پساکرونا و همچنین سادگی و سهولت برقراری ارتباط مشتریان با مجموعه دست اندرکار نیز از جمله معیارهایی است که همواره برای شرکت مد نظر است.

تندیس ملی رضایتمندی مشتری به شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز رسید

مدیرعامل کارخانه سیمان خاکستری نی ریز ضمن قدردانی از موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به عنوان برگزار کننده این اجلاس، گفت: شرکت سیمان خاکستری نی‌ریز از بدو فعالیت خود رضایت مشتری را یک اصل مهم برای خود محسوب کرده و در این راستا سعی کردیم با آموزش‌های به روز این مسئله را دنبال کنیم.

در این مراسم حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران نیز در سخنانی گفت: مشتری مداری و رضایت مندی و وفاداری مشتری امروز مورد توجه فعالان تجاری و صنعتی است و کسانی که می‌خواهند محصول جدیدی را ارائه دهند از نظرات مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند.

او عنوان کرد: اگر رضایت مندی در مشتری ایجاد شود با تبلیغات دهان به دهان، شرکت‌ها را از انجام تبلیغات دیگر بی نیاز می‌کند.

میر محمدصادقی همچنین گفت: پرداختن به شکایت مشتریان ناراضی و پاسخ مثبت به این شکایات و پیگیری آن‌ها بسیار مهم است و رضایت مندی را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: وقتی یک کالا متناسب با سفارش مشتری آماده می‌شود موجبات رضایت مندی را ایجاد می‌کند بویژه اینکه کالا با کیفیت تهیه شود.

به گفته میرمحمد صادقی، نیازهای پیدا و پنهان مشتری باید با ارائه محصولات با کیفیت ارضا شود و فهم این مسئله در کنار مسئولیت پذیری، ارائه بسته بندی‌های مدرن و ارسال سریع و سایر مکانیزم‌ها بسیار اهمیت دارد.

امین‌زاده، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی نیز در این جلسه با اشاره به تجربیات متعدد در خصوص امر مشتری مداری گفت: تجربه نشان داده است افراد با خلاقیت‌های فردی خود در عرصه مشتری مداری از یک تولید کوچک به تولیدات بزرگ رسیده اند.

او اضافه کرد: در دنیا با روش‌های مختلف به جذب مشتری می‌پردازند و با کار دسته جمعی نوع بازاریابی‌ها را تغییر دادند تا بتوانند ضمن توسعه اقتصادی رضایت مشتری را نیز جلب کنند.

بقای سازمانی منوط به رضایت مندی مشتری است

سیده فاطمه مقیمی، رئیس کانون بازرگانان زنان ایران نیز در این نشست گفت: مدیریت ارتباط با مشتری یک هنر است و مشتری کسی است که بقای سازمانی و سودآوری ما را رقم می‌زند.

او افزود: مشتری وقتی احترام و تکریم سازمان را می‌بیند، انگیزه دوچندانی برای ارتباط با شرکت پیدا می‌کند که این نیازمند تجزیه و تحلیل دقیق سازمانی است.

مقیمی ادامه داد: تعامل دو طرفه و دو سویه بین خدمات گیرنده و خدمات دهنده باید به صورت مداوم وجود داشته باشد و با یک خرید و فروش ساده به اتمام نرسد.

او اظهار کرد: یک مجموعه سازمانی باید این ارتباط را همیشه حفظ کند تا خواسته‌های مشتریان را به روز ثبت و ضبط کند و با تشکیل یک پرونده مستقل برای هر مشتری به صورت دقیق به نیاز مشتریان پاسخ گوید. لازم به ذکر است شرکت سیمان خاکستری نی ریز ۲ هزارو ۵۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان نی ریز ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز در شرایطی در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد که ۲۵ هزار هکتار زمین کشاورزی منطقه به دلیل خشکسالی و کم آبی از چرخه تولید خارج شده بود و این کارخانه نقشی مهمی در اشتغال ساکنان ایفا کرد.

کارخانه سیمان خاکستری نی ریز دارای مجهزترین و به روزترین دستگاه‌های تولید سیمان دنیا است.

انتهای رپرتاژآگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha