• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401110201088
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دستگیری عاملان خسارت ۲ میلیاردی زیرساخت‌های مخابراتی در شاهین‌شهر

دستگیری عاملان خسارت ۲ میلیاردی زیرساخت‌های مخابراتی در شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری عاملان خسارت ۲ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های مخابراتی در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با ایسنا بابیان اینکه گشت زنی، واحدهای گشتی هدفمند در شاهین‌شهر و میمه با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان آغاز شده است، اظهار کرد: در روزهای اخیر ساکنان برخی محله‌های شاهین‌شهر و گرگاب نسبت به قطعی تلفن و اینترنت به ‌واسطه سرقت کابل‌های مخابراتی شکایت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی دستگیر شده‌اند، افزود: دو سارق حرفه‌ای در شهر گرگاب با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ و سارق دیگر توسط مأموران کلانتری ۱۱ شاهین‌شهر در یکی از محلات این شهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه این سارقان بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان تحمیل کرده‌اند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۳۲ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی و ۵۱ فقره تخریب زیرساخت‌های شرکت مخابرات اعتراف کردند، همچنین در بازرسی‌های انجام شده از سارقان یک خودرو مسروقه پراید از سارقان گرگاب و مقادیر قابل توجهی سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی کشف و ضبط شد.

ثابت راسخ با تأکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های مأموران کلانتری ۲۱ شاهین‌شهر نیز دو سارق دوربین‌های مداربسته معابر و تجهیزات و اموال ساختمان‌های در حال ساخت و یک مال‌خر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این سارقان دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها، منازل و مجتمع‌های مسکونی در سطح شاهین‌شهر را سرقت و در منزلی در یکی از روستاهای شهرستان نگهداری و به فروش می‌رساندند که در بررسی‌های این مخفیگاه دوربین‌های مداربسته، ابزارآلات، سیم برق، شیرآلات، لوله و اتصالات ساختمانی و... کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha