• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401110201355
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی مازندران خبرداد

برگزاری نمایشگاه پوشاک مشاغل با حضور استان‌های همجوار در آمل

برگزاری نمایشگاه پوشاک مشاغل با حضور استان‌های همجوار در آمل

ایسنا/مازندران مدیر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی مازندران گفت: بامشارکت خانه صنعت و معدن و تولیدکنندگان صنفی و صنعتی پوشاک مازندران نمایشگاه پوشاک مشاغل با حضور شبکه پیشران‌های مشاغل خانگی و برندهایی در این زمینه و استان‌های همجوار با هدف تامین پوشاک مشاغل، هفته پایانی بهمن‌ماه امسال در آمل برگزار ‌شود.

رمضان مهدیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان و حمایت‌ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار کرد: با توجه به اولویت پوشاک در این استان و مزیت‌های این رشته شغلی، تکمیل و توسعه زنجیره ارزش پوشاک در مازندران در دستور کار جهاد دانشگاهی استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری اداره کل بانوان استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران را برگزار کرد، افزود: در این جشنواره تعداد ۲۵ پیشران و دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با همکاری۱۷۰ نفر از فعالان مشاغل خرد و خانگی پوشاک استان بیش از ۲۰۰۰ نوع پوشاک ویژه بانوان را به نمایش و فروش گذاشتند.

مهدی‌زاده، گفت: در راستای توسعه نوآوری پوشاک در مازندران، مسابقه طراحی لباس در دو بخش آثار ارسالی و طراحی زنده برگزار و تعداد ۱۱۷ طرح لباس با موضوع المان‌های استان و تعداد ۸۰ طراحی لباس به صورت زنده با موضوع مرال مازندران، ترسیم شد.

مدیر تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران، افزود: جشنواره و فن‌بازار پوشاک مازندران، جهت تجاری‌سازی و اتصال به بازار مشاغل خرد و خانگی و معرفی محصولات فاخر تولیدکنندگان با دعوت از فروشگاه‌ها و شرکت‌های تولید پوشاک با برگزاری ۶ کارگاه آموزشی و ارائه خدمات مشاوره کسب و کار با رویکرد توسعه شبکه پوشاک برگزار شد.

وی افزود: با مشارکت خانه صنعت و معدن و تولیدکنندگان صنفی و صنعتی پوشاک مازندران، نمایشگاه پوشاک مشاغل با حضور شبکه پیشران‌های مشاغل خانگی و برندهایی در این زمینه و استان‌های همجوار با هدف تامین پوشاک مشاغل، هفته پایانی بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در آمل برگزار ‌شود.

به گفته مهدیزاده بنا به تاکید رئیس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور، مقرر شد جشنواره و فن‌بازار پوشاک مازندران به عنوان الگو و ایده‌ای در توسعه زنجیره ارزش پوشاک این تجربه به سایر استان‌ها منتقل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha