• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401110201444
  • خبرنگار : 50180

مشاور رئیس بنیاد شهید:

ایران اسلامی در نظم نوین جهانی در حاشیه نخواهد بود

ایران اسلامی در نظم نوین جهانی در حاشیه نخواهد بود

ایسنا/کرمانشاه مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایران اسلامی در نظم جدید جهانی قرار نیست در حاشیه باشد و در مرکز قرار خواهد داشت.

سهیل کیارش، امروز(دوم بهمن) در نشست جهاد تبیین با موضوع جایگاه انقلاب اسلامی در نظم نوین جهانی که در بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد، از فتنه پاییز امسال به عنوان یکی از پیچیده ترین فتنه‌های دشمنان یاد کرد و افزود: در جریان این فتنه دشمنان به بهانه مرگ یک دختر جوان فرصت را برای رسیدن به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب غنیمت شمرده و از هر چه در توان داشتند برای داغ کردن تنور فتنه استفاده کردند.

وی تاکید کرد: فتنه پاییز امسال همچون فتنه سالهای 1396 و 1398 با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، کما اینکه در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان حتی بوق زدن تعداد معدودی خودرو در خیابانها را هم به حساب نارضایتی مردم از نظام فاکتور کردند.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان کوتاه نخواهند آمد و تلاش خواهند کرد تا با تمرکز بر معیشت مردم و ایجاد التهاب در بازار ارز و خودرو و طلا و ... آرامش داخل کشور را تحت تاثیر قرار داده تا بتوانند به اهداف خود برسند.

کیارش ادامه داد: دلیل اینکه دشمنان در فتنه اخیر پا پس نکشیده و هنوز هم در پی دمیدن در آتش فتنه هستند، ریشه در  اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا و ترس دشمنان از قدرتمندشدن ایران اسلامی در نظم جدید جهانی دارد.

وی تاکید کرد: در آستانه نظم جدید جهانی هستیم و دشمنان برای رسیدن به اهداف خود می‌کوشند با فریب اذهان عمومی و برجسته کردن مشکلات داخلی، جلوی قدرتمند شدن ایران اسلامی را بگیرند که در چنین شرایطی جهاد تبیین اهمیت خیلی زیادی در ایجاد روشنگری در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه از اواخر سال 1400 مقام معظم رهبری بارها در مورد نظم جدید جهان صحبت کرده‌اند، یادآور شد: ایران اسلامی در نظم جدید جهانی قرار نیست در حاشیه باشد و در مرکز قرار خواهد داشت.

کیارش در ادامه اشاره ای هم به توانمندی‌های بالای سپاه در کشور داشت و گفت: امروز دشمنان از توانمندیهای ما آگاه بوده و آمریکایی‌ها عمق توانمندی‌های ایران را می دانند و به این قضیه واقفند که در برابر ما حرفی برای گفتن ندارند، لذا طبیعی است که از هیچ تلاشی برای نابودی ایران اسلامی مضایقه نخواهند کرد.

کیارش اشاره ای هم به در حال افول بودن آمریکا به اذعان خود آمریکایی‌ها داشت و گفت: دولت آمریکا با بیش از 25 تریلیون دلار بدهی، طبق پیش‌بینی‌های خودشان کارش تمام است و از نظر اجتماعی درحال فروپاشی است.

کیارش در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی فضای مجازی، گفت: مقام معظم رهبری مکررا نسبت به ضرورت ساماندهی فضای مجازی هشدار داده‌اند.

وی اضافه کرد: در همه جای دنیا فضای مجازی را ساماندهی می کنند، در حالیکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم و به این ول بودن فضای مجازی افتخار هم می‌کنیم و آن را نشانه روشنفکری جامعه خود می‌دانیم.

سوال پرتکرار این روزهای ایرانیان چیست؟

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای آسیب زدن به کشور در فضای مجازی، گفت: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب مرتبا در حال توطئه چینی بوده و از فضای مجازی به عنوان وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف خود استفاده می کنند و برای تک تک ما از مسئولین و کارگزاران گرفته تا مردم عادی برنامه دارند. به عنوان مثال در جریان سرمای زمستانه این روزها،  دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود یک سوال را آنقدر تکرار کرده و نشر داده‌اند که حتی دغدغه‌مندان نظام در محافل خانوادگی به مزاح هم که شده این پرسش سرزبانشان افتاده که "زمستان سخت اروپا یا ایران؟"

کیارش ادامه داد: اگر جای گرفتن این سوال در ذهن ما نشات گرفته از قدرت رسانه‌ها نیست چرا باید این سوال در محافل ما تکرار شود، در حالیکه ما در همین سرمای بی سابقه تنها در یک بازه زمانی چند روزه در چند شهرستان کوچک مشکل قطعی گاز داشتیم که البته این افت مقطعی فشار گاز و یا احیانا قطعی کوتاه مدت آن به دلیل گسترده بودن شبکه گازرسانی کشور مسئله چندان بحرانی نیست.

وی عنوان کرد: چرا مردم مدرن اروپا که در سرمای اخیر با هیزم خودشان را گرم می کنند، چنین سوالی نقل محافلشان نیست؟

انتهای پیام


 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha