• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401110201516
  • خبرنگار : 50084

نایب رییس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی:

فوتبال مشهد مقابل بی‌اخلاقی می‌ایستد

فوتبال مشهد مقابل بی‌اخلاقی می‌ایستد

ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی گفت: نباید فضا به شکلی پیش برود که خانواده‌ها نگران فضای فوتبال استان باشند و تضمین می‌کنیم که جامعه فوتبال استان تماما در برابر بی‌اخلاقی‌ها می‌ایستد.

علی ظهورنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به خبر تعرض در فوتبال پایه اظهار کرد: از شنیدن این خبر متاسف و متاثر شدم، اما مطمئنم که در صورت صحت چنین اتفاقی، هیچیک از مسئولان کوتاهی نمی‌کنند و با قاطعیت با مسببان چنین فاجعه تلخی برخورد می‌شود.

مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس مشهد با اشاره به اینکه نباید یک اتفاق تلخ را به کل جامعه فوتبال نسبت داد، گفت: نباید فراموش کنیم که در هر عرصه و گروهی، هم آدم خوب پیدا می‌شود و هم آدم بد. حتی در صورت اثبات، نباید گناه یک نفر را به کل جامعه فوتبال استان تعمیم داد. فراموش نکنید که سال‌هاست فوتبال خراسان در عرصه‌های مختلف در حال فعالیت است و علاوه بر فوتبالیست‌‎های بزرگی که تحویل جامعه داده، مملو از انسان زحمتکش و کاربلد و بااخلاق است.

ظهورنیا گفت: با یک اتفاق تلخ، نباید همه چیز را زیر سوال برد. از تعمیم دادن اشتباه، فوتبال استان و خیلی از افرادی که در این مسیر با سلامت کاری مشغول فعالیت هستند ضربه می خورند.

نایب رییس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی به خانواده‌ها اطمینان داد، جامعه فوتبال استان در برابر بی‌اخلاقی می‌ایستد و گفت: از روزی که این خبر منتشر شده، تعداد زیادی از خانواده‌ها با مربیان و باشگاه‌های فعال در حوزه فوتبال پایه تماس گرفته‌اند، استرس و اضطراب این خانواده‌ها قابل درک است و قول می‌دهم تک‌تک اعضای خانواده فوتبال در برابر بی‌اخلاقی هیچ مماشاتی ندارند و قاطعانه در صورت بروز کوچکترین مشکلی می‌ایستند تا دامن فوتبال از هرگونه آلودگی پاک بماند.

وی افزود: دادستانی، وزارت ورزش و هیات فوتبال در خصوص همین خبر هم ورود کرده‌اند و نشان دادند که اهل هیچگونه چشم‌پوشی نیستند. خانواده‌ها در این فضای روانی مسموم، باید آرامش بگیرند و نگران فعالیت فرزندشان در محیط‌های ورزشی نباشند. ورزش نقشی مهم در سلامتی کودکان و نوجوانان بازی می‌کند و نباید از خانواده‌ها حذف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha